; ?>; ?> نظارت گسترده بر عملکرد مهدهای کودک/ الزام مهدها به نصب دوربین مداربسته - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۷

نظارت گسترده بر عملکرد مهدهای کودک/ الزام مهدها به نصب دوربین مداربسته

رئیس سازمان بهزیستی از گزینش پرسنل و نیروی انسانی و همچنین نظارت گسترده بر عملکرد مهدهای کودک خبر داد و گفت: تمامی مهدها بر اساس بخشنامه صادر شده باید مجهز به دوربین مدار بسته باشند.
نظارت گسترده بر عملکرد مهدهای کودک/ الزام مهدها به نصب دوربین مداربسته
دکتر همایون هاشمی  در خصوص تخلفی که در مهد کودکی در اردبیل اتفاق افتاده بود، گفت: پس از اطلاع از این واقعه به عنوان شاکی به مراجع قضایی شکایت کردیم به طوری که هم اکنون فرد خاطی دستگیر و مهد کودک نیز پلمپ شده است.

وی تاکید کرد: این مهد بر اساس اعلام مدیر کل استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ بار بازدید نوبتی از آن صورت گرفته بود و جزو مهدهای خوب استان اردبیل محسوب می شده ولی این خطای انسانی در یک لحظه رخ داده که البته کار بسیار زشت و ناپسندی بوده و مربی این مهد باید تقاص کار خود را پس دهد.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار مهد کودک در سراسر کشور فعالیت می کنند، گفت: تمامی این مهدها از سوی بازرسین سازمان مورد بازدید قرار می گیرند و همچنین تمامی پرسنل و نیروی انسانی مهدها گزینش می شوند.

وی همچنین از نصب دوربین مداربسته در مهدهای کودک خبر داد و تاکید کرد: با صدور بخشنامه ای الزام کردیم که تمامی مهدهای کودک باید به دوربین مداربسته مجهز شوند و در حال حاضر نیز اکثر مهدها این گونه هستند.

هاشمی از نظارت گسترده بازرسین بر عملکرد مهدهای کودک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه عضو کنوانسیون حقوق کودک نیز هستیم بر همین اساس هیچ گونه خطایی را در مهدهای کودک در ارتباط با کودکان معصوم نمی پذیریم و هر جا که اتفاق نکوهیده ای رخ دهد به شدت با آن برخورد کرده و خود به عنوان شاکی وارد عمل می شویم.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: همچنین والدین کودکان می توانند در صورت وقوع تخلفی در مهدهای کودک با شماره ۳۰۰۰۸۵۳۰ از طریق پیامک به واحد ارزیابی و بازرسی سازمان تخلف مورد نظر را اطلاع دهند وبه طور حتم طی ۲۴ ساعت به آن رسیدگی خواهد شد. والدین مطمئن باشند سازمان بهزیستی از هیچ تخلفی در مورد کودکان نمی گذرد.
کد مطلب: 39867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *