۰
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳

رئیس جمهوری: امیدواریم سفر به چهارمحال و بختیاری توأم با برکت برای مردم باشد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی صبح چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد برای انجام ششمین سفر داخلی کاروان تدبیر و امید در جمع خبرنگاران افزود: امیدوارم تصمیمات این سفر و اجرای آنها بتواند برای توسعه و تحول مثبت در این استان تاثیرگذار باشد.
رئیس جمهوری: امیدواریم سفر به چهارمحال و بختیاری توأم با برکت برای مردم باشد
رئیس‌جمهور با ابراز امیدواری از مؤثر و مثبت بودن سفرش به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در سفر به این استان، نظرات صاحب‌نظران، نخبگان و اندیشمندان مدنظر ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این توفیق به ما دست داد در آستانه اولین سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید به استان دلاورپرور و قهرمان چهارمحال و بختیاری سفر کنیم و مردم بزرگوار و عشایر این استان را از نزدیک ببینیم و نظرات آنها را بشنویم و مطالبات آنها را مرور کنیم.

وی افزود: در این سفر طرح‌هایی که در طول سه سال باقی‌مانده اجرای کامل یا اجرای بخش مهمی از آن امکان‌پذیر است، به مردم اعلام خواهیم کرد و همچنین در جلسات با فرهیختگان، علما، ایثارگران و عشایر و روستاییان و بخش توسعه و سرمایه‌گذاری موارد موردنظر را پیش خواهیم برد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: طی جلسه به صاحب‌نظران، اندیشمندان و نخبگان از صحبت‌های آنها استفاده خواهیم کرد و به طور کلی امیدواریم که این سفر، سفری توأم با خیر و برکت باشد و تصمیماتی که در این سفر اتخاذ و اجرایی می‌شود بتواند برای توسعه و تحول مثبت در این استان تأثیرگذار باشد.

حسن روحانی هم‌اکنون عازم ورزشگاه انقلاب شهرکرد است تا در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری سخنرانی کند.
منبع: ایرنا
کد مطلب: 40295
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *