; ?>; ?> اقدام اخیر شهرداری تهران از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت مهم تر بود - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷

اقدام اخیر شهرداری تهران از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت مهم تر بود

- رئیس دانشگاهی که تفکیک دانشجویان را مدنظر قرار داد اولین رئیسی بود که توسط دولت تغییر یافت.
اقدام اخیر شهرداری تهران از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت مهم تر بود
خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: آنها که دیروز "نه غزه نه لبنان" سر می‌دادند با حضور میلیونی مردم در روز قدس، منفعل شدند و حرف خود را پس گرفتند.

 مهمترین محورهای سخنان حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلی بزرگ تهران بدین شرح است:

- مساله مهم امروز جهان اسلام غزه است. رهبر حکیم و فرزانه ما در خطبه روز عید فطر و هم در سخنرانی مستند و محکمی که در جمع مسئولان در روز عید فطر تاکید کردند که مهم تر از این، مساله برای جهان اسلام نیست.

- در غزه ما از جانب رژیم صهیونیستی شاهد زشتی‌های نفرت آوری که تاریخ بشر را سیاه می کند و نسخی است بر همه جنایت های گذشته تاریخ بودیم. این گرگ نامشروع، صهیونیستهای غاصب که کشوری را جعلی از مسلمانان غصب کردند و علیه صاحبان اصلی این سرزمین چند وقت یکبار حمله های ددمنشانه را آغاز می کنند این بار هم برگی ننگین بر پرونده سیاه شان اضافه شد و در این مدت حدود یک ماه در ۲۸ روز دو هزار قتل عام کرده اند که اغلب کودکان و زنان و بیماران بودند. جنایتی فجیع تر از این در تاریخ بشر کم دیده می شود.

- آنها تشنه خون هستند و هر فرصتی که به آنها دست بدهد علیه مظلوم یورش می‌برند و دست خودشان را به خون زنان و کودکان آغشته می کنند و عجیب‌تر از این جنایات، تماشای نهادها بین المللی است.

- سازمان ملل مکرر، بی‌آرویی و بی‌خاصیت بودنش ثابت شده و شرم‌آور ترین رفتارش را با مردم مظلوم غزه دیدیم. دم در نزدند و با سکوت خودشان حمایت کردند و رسوایی شرم‌آور بان کی مون بازگو کردنش جرات می خواهند که در اوج ددمنشی چشمشان را در برابر جنازه های ۵۰۰ کودک و حمله به بیمارستان بستند و گفتند نظامی اسرائیل باید آزاد شود. رویتان سیاه باد که برای بشریت ننگ به بار آوردید.

- در کنار این پلیدی ها و این چهره بزک کرده آمریکایی ها که در این جریانات اخیر که فکر می شد اهل منطق هستند خدای متعال بار دیگر پرده را کنار زد . جا دارد که با همه وجود بگوییم "مرگ بر آمریکا".

- خبرگزاری های کشورهای اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را بازگو نکرد. نمی شود این حکام کشورهای اسلامی را انسان نامید آبروی خودشان را الحق بیش از همیشه رسوا ساختند و خود را سرافکنده تاریخ نشان دادند. امکانات ملت های اسلامی در اختیارشان است و با نفت مسلمانان، در اختیار صهیونیستها هستند. آنها در این امتحانات در برابر ملت ها و آزادگان عالم منفور شدند.

- مردم قهرمان غزه زیر بار آتش از هوا و زمین در حالی که از همه اطراف درها بر رویشان بسته بود چه مقاومتی مثال زدنی داشتند که بشریت را خوشنود کردند و به ملتهای در بند نشان دادند که مقاومت پیروزی به همراه دارد.

- ملت قهرمان غزه را می ستاییم. ملت ولایی ایران نیز در حماسه روز قدس حضور همه جانبه ای داشتند و آنها که دیروز نه غزه نه لبنان سر می دادند امروز مجبور شدند بگویند " هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام" و مجبور شدند در برابر این حضور ده ها میلیونی مردم ایران از گذشته خودشان منفعل باشند و آن جریان را محکوم کنند.

- سالروز پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه علیه دندان خونین مظلوم خور آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی است. این حزب الله لبنان و رهبر قهرمان تاریخ معاصر عرب، سید حسن نصرالله بود که با مقاومت خود درسی به آمریکا و اسرائیل دادند و این جرات و شهامت را برای دیگران راه انداختند. نام مبارک حزب الله و سید حسن نصرالله از شیرین ترین نام ها است و همه جهان بشر این نام ها را در قلب شان دارند. این روز را گرامی می داریم و برای پیروزی همیشگی این گروه مدافع بشریت دعا می کنیم.

- انتظار داریم که در این موقعیت منطقه اتحاد مسلمانان و مومنین عراق بتوانند کارهای شان را سامان بدهند.

- سربازان گمنان وزارت اطلاعات پیروزی جدیدی را آفریدند و شبکه های ماهواره ای که نظیر گروه های تکفیری بنای ایجاد اختلاف و دعوت به برائت و اختلاف می کردند و برنامه های انگلیس را اجرا می کردند از جمله ارائه عزاداری های خشن و پرخاشگری ها را کشف کردند. کشف این جریان برای ملت ما و عزاداران حسینی هوشیاری جدیدی بود که در اصفهان، تهران، خراسان رضوی و قم با تجهیزات خاص با انگلیس و برخی کشورهای منطقه در تماس بودند.

- حدود یکسال و به عبارتی یک چهارم از دوره ریاست جمهوری دولت گذشت. وعده هایی که دولت محترم در دوره انتخابات داده است را ما همچنان چشم به‌راهیم. اقتصاد مقاومتی که پیشگیری در برابر بحران های اقتصادی دنیا است چه زمانی قرار است محقق شود. فکر می کنم دارد دیر می شود. دولت از این بروکراسی و جلسات خارج به عمل بپردازد و اگر از حالت حزبی به عمومی و استمداد از کارشناسان وارد شود کار سریع تر پیش می رود.

- طرح تکریم جایگاه بانوان توسط شهردار تهران را مهم تر از احداث تونل نیایش و بوستان ولایت تلقی می‌کنم.

- رئیس دانشگاهی که تفکیک دانشجویان را مدنظر قرار داد اولین رئیسی بود که توسط دولت تغییر یافت.

- دولت باید سیاست گذاری و پاسداری بکند از ارمغان هایی که شهدا آوردند.

منبع:انتخاب
کد مطلب: 40353
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *