۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷

10 برابر شدن مالیات ظرف سه سال!

صفرخانی با تاکید بر اینکه با توجه به موضوع تورم به اصناف فشار زیادی وارد شده و به نوعی به آن‌ها اجحاف می‌شود گفت: به عنوان مثال واحد صنفی ما که در سال 90حدود 400هزار تومان مالیات بر درآمد پرداخت می کرد در سال جاری باید حدود 4میلیون تومان بپردازد، این در حالی است که این نوع مالیات باید زمانی افزایش یابد که درآمد افزایش می‌یابد.
10 برابر شدن مالیات ظرف سه سال!
رییس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران تاکید کرد: ۳۰درصد مالیات بر درآمد برای یک صنف خدماتی بسیار زیاد است.

 مصطفی صفرخانی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲درصد از مالیات بر درآمد را کارفرما و ۷درصد آن را کارگر پرداخت می کند که اگر دولت بتواند در این زمینه سهم خود را که حدود ۱۰درصد است پرداخت کند طبیعی است سهم کارفرما کمتر شده و فشار کمتری به این قشر وارد می‌شود.

وی تاکید کرد: ما نمی توانیم نیروی بیشتری را جذب کنیم، از سویی هزینه‌های ما نیز در حال افزایش است ولی درآمدمان کاهش یافته است، این در حالی است که حداقل در بخش مالیات بر درآمد اگر دولت سهم خود را تقبل کند بخشی از مشکلات ما حل می‌شود.

صفرخانی با تاکید بر اینکه با توجه به موضوع تورم به اصناف فشار زیادی وارد شده و به نوعی به آن‌ها اجحاف می‌شود گفت: به عنوان مثال واحد صنفی ما که در سال ۹۰حدود ۴۰۰هزار تومان مالیات بر درآمد پرداخت می کرد در سال جاری باید حدود ۴میلیون تومان بپردازد، این در حالی است که این نوع مالیات باید زمانی افزایش یابد که درآمد افزایش می‌یابد.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران ادامه داد: با این میزان تورم و افزایش هزینه های جاری نمی توان انتظار داشت یک واحد صنفی در این بخش توان پرداخت مالیات بر درآمد فعلی را داشته باشد.

وی اظهار کرد: با کاهش هزینه های جانبی فعالان این صنف می توان شاهد رشد بیشتری در این بخش بود.
منبع: ایسنا
کد مطلب: 40483
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *