۰
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
اولين امتياز خانگي تاريخ ام آي اس

نفت مسجدسليمان 1 ـ گسترش فولاد 1

نفت مسجدسليمان 10 نفره به گل رسيد اما نتوانست اين گل را حفظ کند و امتيازات بازي را با حريف تقسيم کرد.
نفت مسجدسليمان 1 ـ گسترش فولاد 1
دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و گسترش فولاد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ورزشگاه شهید بهنام محمدی، تماشاچی ۴۰۰۰هزار نفر

داور: مهدی سیدعلی
کمک ها: علیرضا الدروم، سعید آلوردی

اخطار: رضا محمدی (نفت مسجدسلیمان) ، بایرامی و اسلامی (گسترش)

نفت مسجدسلیمان: رضا محمدی، کیومرث چراغی، سیدجلال عبدی، حامد محمودی، میلاد شیخی سلیمانی، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، احسان عبدی (۵۶- وحید بوحمدان)، حسین مالکی، میلاد جعفری(۷۷- سجاد موسوی)، رضا درویشی(۹۰- میلاد سلیمان فلاح)
سرمربی: مجید باقری نیا

گسترش فولاد تبریز: سیدمهدی اسلامی، سیدمهدی قریشی، میثم نقی زاده، سیدامید نظامی پور، علیرضا نقی زاده(۷۶- پیمان رنجبر)، بهنام داداش وند، رسول پیرزاده(۶۵- میلاد جهانی)، مرتضی اسدی، جابر انصاری، مهرداد بایرامی(۸۳- محمد مهدی نظری)، مگنو باتیستا داسیلوا
سرمربی: مهدی تارتار

شرح بازی:

نفت مسجدسلیمان اولین امتیاز خانگی لیگ برتری خود را در شرایط سخت به دست آورد. آنها که در نیمه اول روی بی تجربگی بازیکنشان ۱۰ نفره شدند، در نیمه دوم به گل رسیدند اما با یک اشتباه فردی در نهایت امتیازات بازی را با تیم باتجربه تر گسترش فولاد تقسیم کردند. البته این مساوی برای هیچ کدام از دو تیم راضی کننده نبود اما از هیچ بهتر به نظر می رسید.

شرح گل‌ها:

۱ ـ صفر(نفت مسجدسلیمان): پاس بلند تیغ نورد در جدال محمودی و بایرامی تبدیل به گل اول بازی شد. این اولین گل لیگ برتری تاریخ مسجدسلیمان بود که با ضربه محمودی و دخالت قریشی به ثمر رسید.

۱ ـ ۱(گسترش): میلاد جهانی بازیکن فصل گذشته مس کرمان از اشتباه مدافعان حریف در دفع توپ استفاده کرد و با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۳ خطای پنالتی مدافع گسترش روی حسین مالکی، بهترین فرصت را نصیب نفت مسجدسلیمان کرد اما حامد محمودی در میان شادی هواداران توپ را به اوت زد.

حسین مالکی دقایقی بعد از کسب خطای پنالتی، با یک خطای شدید موجبات اخراج خود را فراهم آورد و تیمش را ۱۰نفره کرد.

در اواسط نيمه دوم و به خاطر گرماي هوا داور يک دقيقه وقت استراحت گرفت تا بازيکنان آب بنوشند.

کد مطلب: 40738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *