۰
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷

کی‌روش: فدراسیون فوتبال هیچ تماسی با من نگرفته

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد هنوز هیچ تماسی از فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد با وی برقرار نشده است. کارلوس کی‌روش که هفته پیش و به دنبال توافق نکردن با مسئولان، ایران را ترک کرد، در مورد زمان بازگشتش به تهران گفت: هنوز هیچ تماسی با من گرفته نشده و مشخص نیست چه زمانی به ایران برگردم.
کی‌روش: فدراسیون فوتبال هیچ تماسی با من نگرفته
کارلوس کی روش که نزدیک به چهار سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت، پس از پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال که در پایان بیستمین دوره رقابت های جام جهانی رقم خورد، هنوز نتوانسته با مسئولان این فدراسیون برای ادامه همکاری به توافق نهایی دست پیدا کند.

در این میان هفته گذشته مذاکرات تا رسیدن به مراحل نهایی و امضاء آخر پیش رفت اما ورود وزارت ورزش به این قرارداد و مسائلی که مطرح شد، عملا این فرصت را از فدراسیون فوتبال گرفت که قرارداد این مربی پرتغالی را برای حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا تمدید کند. با این حال هنوز مشخص نیست وی به ایران بازخواهد گشت یا خیر؟

کی روش در شرایطی تهران را ترک کرد که نتوانست قرارداد نهایی را با مسئولان فوتبال ایران به امضا برساند و به خاطر پایان یافتن مهلت ویزای کارش از ایران رفت. قرار بود فدراسیون فوتبال پس از برطرف شدن موانع زمینه بازگشت سرمربی تیم ملی در جام جهانی را فراهم کند اما ظاهرا این اتفاق هنوز رخ نداده است.

کارلوس کی روش در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که چه زمانی به ایران بازخواهد گشت گفت: به صورت دقیق و صریح نمی توانم بگویم چه زمانی به ایران باز می‌گردم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا فدراسیون فوتبال ایران، قرارداد جدیدی را برای شما ایمیل کرده است، گفت: تا امروز - ۶ سپتامبر - هیچ تماسی از سوی فدراسیون فوتبال ایران با من بر قرار نشده است. نه در قالب ایمیل و نه تماس تلفنی.
کد مطلب: 41067
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *