۰
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
نمايش قدرت فان خال

اولين گل دي ماريا ،اولين بازي فالکائو

منچستر يونايتد با درخشش بازيکنان تازه و البته ستاره هاي قديمي اش بردي درخشان مقابل کويينزپارک رنجرز داشت، شياطين سرخ با اين برد، خود را در جمع مدعيان ليگ برتر نشان دادند .
اولين گل دي ماريا ،اولين بازي فالکائو
یک گل از دی‌ماریا و یک پاس‌گل از او برای خوان ماتا، در روز گلزنی آندر هره‌را و وین رونی منجر به پیروزی ۰-۴منچستر یونایتد شد و فشارها را از روی فان‌خال کاهش داد.

آنخل دی‌ماریا در نخستین بازی خود در اولدترافورد درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و بازی خوب او با نخستین پیروزی تیمش در این فصل رقابت‌های لیگ برتر همزمان شد. اولین گل بازی روی ضربه‌ی کاشته‌ی عالی دی‌ماریا در دقیقه‌ی ۲۴ بازی به ثمر رسید. او روی گل دوم هم نقش عمده‌ای ایفا کرد. ضربه‌ی وین رونی روی پاس عالی دی‌ماریا برگشت داده شد تا آندر هره‌را نیز برای نخستین بار برای منچستر یونایتد گلزنی کند.

پیش از پایان نیمه‌ی اول ضربه‌ی قدرتمند وین رونی کار را برای QPR تمام کرد تا یونایتدها با خیالی آسوده راهی رختکن شوند. اما این نتیجه‌ی پایانی بازی نبود، چون در دقیقه‌ی ۵۸ پاس عرضی دقیق دی‌ماریا سه مدافع حریف را از دور بازی خارج کرد و خوان ماتا کار آسانی در گلزنی از فاصله‌ی نزدیک داشت. اما سرخوشی هواداران یونایتد در دقیقه‌ی ۶۷ و زمانی تکمیل شد که رادامل فالکائو در میان تشویق بی‌امان آن‌ها جای ماتا را در میدان گرفت. حالا آن‌ها که در ابتدای فصل تصمیم داشتند در بازی هفته‌ی چهارم برابر QPR تظاهرات اعتراضی را علیه خانواده‌ی گلیزر و سیاست‌هایشان ترتیب بدهند، با شرایطی کاملاً متفاوت روبه‌رو هستند و امید زیادی به موفقیت تیمشان در ادامه‌ی فصل دارند.
کد مطلب: 41302
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *