۰
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کی‌روش پس از ورود به ایران:

کارم را از چهارشنبه شروع می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد کارش با این تیم را از روز چهارشنبه آغاز می‌کند.
کارم را از چهارشنبه شروع می‌کنم
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: از حضور دوباره در ایران بسیار خوشحالم. نکته حائز اهمیت توافق من با مسئولان فدراسیون فوتبال است که من امروز با آنها قراری دارم و قرارداد نهایی را امضا می‌کنم.

وی اضافه کرد: ۲ ماه تاخیر داشتیم و فرصت زیادی از دست رفته اما باید این زمان را بازگردانده و جبران کرده و خودمان را برای مسابقات آینده به خوبی آماده کنیم. باید به این اتفاق همانند زندگی که نقاط مثبت و منفی بسیاری دارد، نگاه کرده و به نقاط امیدوار کننده آن توجه داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: بعضی‌ها می‌گفتند کار ایران در جام جهانی سخت بوده اما من می‌گویم کار سخت‌تر و ماموریت بزرگ‌تری برای جام ملت‌های آسیا داریم.

وی با بیان اینکه هیچگاه در مورد قراردادش صحبت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: نتیجتا برای موفقیت می‌توانیم برنامه‌ریزی‌ها و آرزوهایی داشته باشیم اما حمایت‌های لازمه هم برای اردوها و بازی‌ها باید انجام شود.

کی‌روش همچنین گفت: در درجه اول مساله مهم این است که این قرارداد و توافق را به اتمام رسانده و امضا کنیم و پس از آن، از روز بعد کار را شروع خواهیم کرد.
کد مطلب: 41354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *