۰
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
حميدرضا پهلواني:

رتبه‌بندي ايرلاين‌ها انجام شد/ساز و كار ادغام ايرلاين‌ها تعريف مي‌شود

رييس سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه رتبه‌بندي ايرلاين‌ها انجام شده است، گفت: ساز و كار ادغام ايرلاين‌ها تعريف مي‌شود تا در صورت تقاضاي آنها، اين امر محقق شود.
رتبه‌بندي ايرلاين‌ها انجام شد/ساز و كار ادغام ايرلاين‌ها تعريف مي‌شود
حميدرضا پهلواني در پاسخ به اين سوال كه آيا با توقف آزادسازي قيمت بليت هواپيما رتبه‌بندي شركت‌هاي هواپيمايي منتفي مي‌شود؟ اظهار كرد: رتبه‌بندي شركت‌هاي هواپيمايي انجام و به ايرلاين‌ها اعلام شده است.

وي افزود: با توجه به اين‌كه مرحله دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها آغاز نشده است شايد فعلا ضرورتي نداشته باشد كه رتبه‌ها به مردم اعلام شود و اگر قرار باشد تغييري هم صورت بگيرد در آينده انجام مي‌شود.

به گزارش ايسنا، پهلواني پيش‌تر از عملیاتی شدن رتبه‌بندی ایرلاین‌ها در نیمه دوم امسال خبر داده و اعلام كرده بود: یکی از بسترهای ایجاد رقابت اقتصادی، آزادسازی نرخ بلیت هواپیماست و رتبه‌بندی شرکت‌های هواپیمایی نیز بر اساس استاندارد‌های مد‌نظر و در قالب تعداد ستاره پیش زمینه این رقابت اقتصادی به شمار می‌رود.

معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه درباره ادغام ايرلاين‌ها خاطرنشان كرد: فعلا پيشنهادي از سوي ايرلاين‌ها نداشته‌ايم اما در برنامه است كه ساز و كار آن تعريف شود تا مولفه‌‌هاي لازم تهيه شود. پيشنهاد خوبي است كه اگر ايرلاين‌ها استقبال كنند، اين امر محقق خواهد شد.
کد مطلب: 417
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *