۰
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۶

امکان شرکت مشمولان در طرح "پیام آوران بهداشت"

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: مشمولان خدمت وظیفه عمومی با مدرک پزشکی و پیراپزشکی که دارای برگ آماده به خدمت در ماه های آبان ، دی و اسفند ماه سال جاری می باشند، می توانند در طرح پیام آوران بهداشت شرکت کنند.
امکان شرکت مشمولان در طرح "پیام آوران بهداشت"
 سرهنگ رحمان علیدوست بیان کرد: مشمولان دارای مدرک پزشکی و پیراپزشکی می توانند در صورت تمایل برای گذراندن خدمت سربازی خود در قالب طرح پیام آوران بهداشت اقدام کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، افزود: علاقمندان خدمت در طرح پیام آوران بهداشت که دارای برگ آماده به خدمت درماه های آبان ، دی و اسفندماه سال جاری می باشند ، می توانند جهت ثبت نام به مراکز وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مراجعه نمایند.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ علیدوست به افزایش دستمزد مشمولان شاغل در این طرح نسبت به سایر پزشکان نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: این طرح از سال ۶۵ اجرایی شده و سالانه در چند دوره ازاعزام ها، تعدادی پزشک و پیراپزشک برای انجام خدمت دوره ضرورت خود در قالب این طرح، اعزام می شوند و در اکثر موارد محل خدمت این افراد مناطق محروم می باشد اما در سال جاری به دلیل برخی مشکلات در دوره های قبلی اعزام مشمولان، در این خصوص اقدامی انجام نشده است.
کد مطلب: 41971
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *