۰
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
6 ستاره اي که رئال و بارسا را ترک کردند

غايبين سرشناس ال کلاسيکو (گزارش تصويري)

روز شنبه رئال مادريد و بارسلونا در ورزشگاه برنابئو به مصاف يکديگر خواهند رفت. به نسبت دربي هاي 14 سال اخير، چندين چهره سرشناس، ديگر در اين بازي حساس حضور نخواهند داشت.
غايبين سرشناس ال کلاسيکو (گزارش تصويري)
این ال کلاسیکو چهره های غایب بزرگی دارد.چهره های سرشناسی که بازی های زیبای آنها در سال های اخیر، خاطراتی فراموش نشدنی در ذهن هواداران به ثبت رسانده است.

در زیر نگاهی داریم به ۶ چهره ای که دیگر آنها را در این دیدار جذاب نخواهیم دید:


کارلس پویول

کاپیتان پویول از اوایل قرن جدید در ال کلاسیکو حضوری ثابت داشت و همراه با ژاوی و میگلی رکورد بیشترین حضور مقابل رئال در لالیگا را در اختیار دارد. پویول معمولا یکی از بهترین بازیکنان بارسا در مقابل رئال بود و سابقه گلزنی در این دیدار را نیز دارد.او در انتهای فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد.





ژابی آلونسو

ژابی ۸ بار همراه رئال در لالیگا مقابل بارسلونا قرار گرفت و در این ۸ بازی ۶ کارت زرد دریافت کرد. او مهره ای قابل اتکا برای کهکشانی ها چه در دفاع و چه در حمله بود . ژابی امسال رئال را به مقصد بایرن ترک کرد.



الکسیس سانچس

این مهاجم شیلیایی، ۵ بار در لالیگا مقابل رئال به میدان رفت. سه پیروزی یک تساوی و یک شکست، حاصل کار بارسا در این ۵ بازی بود. سانچس در این ۵ بازی ۳ گل نیز به رئال زد.




ویکتور والدس

والدس از ۶ دسامبر سال ۲۰۰۳ و در شکست ۲-۱ بارسا مقابل رئال در نوکمپ، درون دروازه بارسا در ال کلاسیکو قرار گرفت و در طی این ۱۰ سال، دروازه بان ثابت بارسلونا بود. او در مجموع، ۲۲ بار در لالیگا مقابل رئال قرار گرفت و اغلب، نمایش های خوبی از وی شاهد بودیم. والدس نیز در انتهای فصل گذشته از بارسا خداحافظی کرد. او به دلیل مصدومیت همچنان بدون تیم است.



آنخل دی ماریا

ستاره آرژانتینی رئال، ۶ بار در لالیگا مقابل بارسا قرار گرفت . سه شکست،دو تساوی و تنها یک پیروزی حاصل کار دی ماریا بود. او هیچ گلی نیز در این ۶ بازی وارد دروازه بارسا نکرد. دی ماریا این تابستان، رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک گفت.



سسک فابرگاس
 
فابرگاس ۶ بار مقابل رئال در لالیگا قرار گرفت. سه برد،۲ باخت و یک تساوی، حاصل کار بارسا در این بازی ها بود. فابرگاس سال ۲۰۱۱ در اولین بازی خود مقابل رئال، در برنابئو یک گل زد. مسابقه ای که به برتری ۳-۱ بارسا انجامید. او در این فصل برای چلسی توپ می زند.
کد مطلب: 42433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *