۰
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵

مطهری: وحدت بین اصولگرایان با برگزاری همایش بدست نمی‌آید

علی مطهری معتقد است: اگر طیف احمدی نژاد تصمیم به ورود به انتخابات داشته باشند حق آنهاست و کسی نمی‌تواند مانع شود اما مردم باید هوشیار باشند و درک و رشد سیاسی رسیده باشند.
مطهری: وحدت بین اصولگرایان با برگزاری همایش بدست نمی‌آید
علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نامه‌نیوز درخصوص ضرورت وحدت و انسجام در اصولگریان برای انتخابات مجلس دهم گفت: شخصا معتقدم که اساسا وحدت بین اصولگرایان یا هر گروه سیاسی دیگر بوسیله همایش بدست نمی‌آید ،وحدت زمانی شکل می‌گیرد که افراد و گروهها بر سر اصول و مبانی فکری واحدی توافق کرده باشند، وحدت باید به طور طبیعی ایجاد شود .

وی اظهار داشت: نشست‌ها و دورهم جمع شدن‌ها می‌تواند تا حدی مفید باشد اما مشروط به اینکه آن مبانی فکری مورد بحث قرار گیرد. به طور کلی تا زمانی که اختلاف در برداشت‌ها از اصول و مبانی فکری وجود دارد دسترسی به وحدت مشکل خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره با خطر تندروها برای جریان اصولگرایی نیز گفت:من نمی خواهم وارد مصداق ها شوم.

وی همچنین در مورد حضور طیف احمدی نژاد در جلسات اصولگرایان و فعالیت برای انتخابات مجلس آینده، گفت: من اطلاع خاصی ندارم ولی اگر هم چنین تصمیمی دارند این حق آنهاست و ما نمی‌توانیم جلو آنها را بگیریم. این حق انهاست که بخواهند کاندیدا شوند و فعالیت کنند اما مهم این است که مردم هوشیار باشند و رشد و درک کافی اجتماعی و سیاسی داشته باشند و تصمیم درست بگیرند و الا ما نمیتوانیم بگوییم گروهی بیایند یا نیایند.
منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 42471
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *