۰
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰

شیخ السلام: توافق هسته‌ای شکستی بزرگ برای رژیم صهیونیستی

نماینده اسبق مجلس بر این عقیده است که مردم کرانه باختری و غزه از ظرفیت بالایی برای مبارزه با تهاجمات رژیم صهیونیستی هستند و سخن مقام معظم رهبری مبنی بر مسلح کردن کرانه باختری یک آینده نگری خوب است.
شیخ السلام:  توافق هسته‌ای شکستی بزرگ برای رژیم صهیونیستی
حسین شیخ السلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی ، در خصوص بحران های اخیر فلسطین گفت: در روزهای اخیر شاهد هستیم که کرانه باختری و قدس به علت تجاوزهای رژیم صهیونیستی اسرائیل دچار التهاب و بحران شده است.

وی ادامه داد: اسرائیل به دنبال عوض کردن سرنوشت قدس شریف است و با ساختاری که مد نظر خود دارد به دنبال یهودی کردن بیت المقدس است.

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مسلح کردن کرانه باختری، خاطرنشان کرد: ایشان از مسلح کردن مردم کرانه باختری سخن به میان آوردند که یک آینده نگری بسیار مهم و خوبی بود، که در این رابطه مردم کرانه باختری دارای ظرفیت بالایی هستند.

نماینده پیشین مجلس با بیان این موضوع که شرایط کرانه باختری از هر منظر با غزه متفاوت است، گفت: نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه به سر می‌برند که مبارزه با اشغالگران یک حکم قانونی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: اکنون شاهد هستیم که روز به روز نیروهای اشغالگر اسرائیلی ضعیف‌تر و مقاومت فلسطین قوی‌تر می‌شود، طبیعتا این ضعیف شدن ایجاد بحران از سوی صهیونیستی‌ها را نیز به همراه دارد.

حسین شیخ السلام، یهودی کردن غزه را یکی از اهداف خود دانست و تاکید کرد: درحالی که در منطقه نیروهای تروریستی همچنان به دنبال تنش و ایجاد آشوب هستند اسرائیل نیز از آن سو با غنیمت شمردن فرصت به دنبال یهودی کردن غزه است، اما نمیداند که این موضوع عکس العملی کاملا برعکس دارد.

مشاور رئیس مجلس ایجاد بحران از سوی رژیم صهیونیستی را بی ارتباط با مسئله هسته ای ایران دانست و خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده بحث هسته ای را از همه‌ی مسائل جدا کرده است و تمرکز فقط بر روی هسته ای و ایجاد توافق است و نه موضوع دیگر! مطمئنا پیروزی در مذاکرات و کسب توافق نهایی در موضوع هسته ای، شکستی بزرگ برای اسرائیل خواهد بود.
منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 42884
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *