۰
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
با درخشش روني

پيروزي انگليس مقابل اسکاتلند در دربي بريتانيا

تيم ملي انگليس در ديداري پرگل و ديدني، موفق شد با نتيجه 3-1 اسکاتلند را شکست بدهد.
پيروزي انگليس مقابل اسکاتلند در دربي بريتانيا
سه شیرها که در همه دیدارهای شان در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ به پیروزی رسیده اند، امشب هم توانستند به یک پیروزی دلچسب در دیدار دوستانه برابر اسکاتلند دست پیدا کنند.
هرچند بازی در سلتیک پارک گلاسکو برگزار شد اما شاگردان هاجسون بازی را بهتر آغاز کردند و می توانستند در همان ۱۰ دقیقا ابتدایی به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد. ولی سرانجام در دقیقه ۳۲، الکس اکسلید چمبرلین، قفل دروازه حریف را باز کرد. پس خوب ویلشر به محوطه جریمه اسکاتلند، با ضربه سر چمبرلین به گل تبدیل شد. تا پایان نیمه اول اتفاق دیگری رخ نداد تا بازی با همان نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.
اما تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که حساب کار ۲-۰ شد. ضربه آزاد میلنر، بعد از برخورد به بازیکنان اسکتلند، به شاو رسید و او با یک ضربه محکم، توپ را به محوطه جریمه میزبان رساند. توپ در یک رفت و برگشت به رونی رسید و او هم دروازه را باز کرد.
هر دو تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند تا اندرو رابرتسون دردقیقه ۸۳ اختلاف را به حداقل کاهش داد. رابرتسون بعد از پشت سر گذاشتن استرلینگ، در یک همکاری خوب با راسل، بار دیگر در دهانه دروازه صاحب توپ شد و دروازه انگلیس را باز کرد.
در حالی که میزبان برای رسیدن به گل تساوی امیدوار شده بود، رونی بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار لالانا بود که رونی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با یک ضربه خوب، حساب کار را ۳-۱ کرد؛ نتیجه ای که در ۵ دقیقه پایانی تغییری نکرد.

نتایج سایر دیدارهای امشب:

فرانسه ۱-۰ سوئد

لهستان ۲-۲ سوئیس

ایرلند ۴-۱ آمریکا

مجارستان ۱-۲ روسیه

اوکراین ۰-۰ لیتوانی

رومانی ۲-۰ دانمارک

استونی ۱-۰ اردن

اسلوونی ۰-۱ کلمبیا

یونان ۰-۲ صربستان

بلاروس ۳-۲ مکزیک
کد مطلب: 43003
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *