۰
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴

کاهش 11 درصدی تصادفات فوتی در پایتخت و افزایش 369 درصدی توقیف موتورسیکلت

معاون پلیس راهور تهران از کاهش 11 درصدی تصادفات منجر به فوت طی هفت ماه سال جاری در پایتخت خبر داد و گفت: در این مدت توقیف موتورسیکلت 369 درصد افزایش داشته است.
کاهش 11 درصدی تصادفات فوتی در پایتخت و افزایش 369 درصدی توقیف موتورسیکلت
سرهنگ عین‌الله جهانی اظهار داشت: در هفت ماه سال جاری تصادفات جرحی ۱۳ درصد و تصادفات خسارتی نیز ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش یافته است. همچنین کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی بر اساس اعلام پزشکی قانونی است.

وی ادامه داد: در این مدت توقیف خودرو به دلایل مختلف همچون جریمه‌های معوقه بالای ۱۰ میلیون ریال، هفت درصد افزایش و توقیف موتورسیکلت نیز به دلیل تخلفات ۳۶۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش افزایش یافته است.

معاون پلیس راهور تهران در رابطه با ترخیص خودرو و موتورسیکلت از پارکینگ پلیس راهور، اظهار داشت: ترخیص موتور در هفت ماه سال جاری ۲۱۰ درصد و ترخیص خودرو ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش بیشتر شده است.

سرهنگ جهانی خاطر نشان کرد: طی این مدت ۷۵۱ هزار و ۹۶۳ نفر از راکبین موتورسوار و رانندگان حمل و نقل عمومی، مدارس، بهزیستی، بیمارستان، کارکنان مراکز دولتی و رانندگان نظامی و انتظامی و اورژانس تحت آموزش‌های پلیس راهور قرار گرفتند. این آموزش‌ها شامل آشنایی بیشتر با قوانین راهنمایی و رانندگی در جهت کاهش تخلفات و سوانح رانندگی است.
کد مطلب: 43238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *