۰
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
بوسکتس 3 امتياز ارزشمند به بارسا هديه داد

پيروزي بارسا مقابل والنسيا در ثانيه هاي واپسين

بارسلونا موفق شد با گل‌ ثانيه هاي پاياني بوسکتس، 1-0 والنسيا را در مستايا شکست دهد تا همچنان با دو امتياز اختلاف، در تعقيب رئال مادريد صدرنشين باشد.
پيروزي بارسا مقابل والنسيا در ثانيه هاي واپسين
والنسیا در حالی میزبان بارسلونا بود که در فصل جاری، عملکرد بسیار خوبی نسبت به چند فصل‌ اخیر از خود به نمایش گذاشته و در جدول وضعیت خوبی دارد. بازی در نیمه ی اول تا دقیقه ی ۳۰ با برتری نسبی بارسا همراه بود و آبی اناری ها موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف خود داشتند. پس از آن، خفاش‌ها بودند که کم کم بازی را در دست گرفتند و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما در نهایت بازی در نیمه ی اول با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

اوایل نیمه ی دوم بار دیگر با برتری بارسا همراه بود. شاگردان لوئیس انریکه چندین بار موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند و حتی به گل هم رسیدند که داور به اشتباه، آن را آفساید اعلام کرد. پس از دقیقه ۷۰، والنسیا به بازی مسلط شد و چندین موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد که با واکنش‌های بسیار خوب کلودیو براوو روبرو شد. با این حال بازی تا دقیقه ۹۰ به همین منوال پیش رفت تا اینکه در وقت های اضافی بازی، بارسا که تمامی بازیکنانش به جز براوو در زمین والنسیا بودند، روی یک سانتر از مسی صاحب موقعیت شد. ضربه ی سر نیمار به خوبی توسط دروازه‌بان والنسیا دفع شد اما بوسکتس موفق شد با یک ضربه ی والی، توپ برگشتی را به داخل دروازه بفرستد تا در ثانیه های پایانی، بارسا ۳ امتیاز دلچسب از مستایا بدست آورد.

بدین ترتیب، بارسلونا با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و پایین تر از رئال مادرید، در رده ی دوم قرار گرفت. والنسیا نیز با ۲۴ امتیاز در رده ی پنجم ماند.
کد مطلب: 43260
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *