۰
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
آغاز پرگل دور برگشت در تبريز

گسترش2 –اس.خوزستان2؛ گلزني تازه واردها

گسترش فولاد در خانه در يک بازي نسبتا متعادل با استقلال‌خوزستان به تساوي 2 ـ 2 رسيد و 2 امتياز حساس را از دست داد.
گسترش2 –اس.خوزستان2؛ گلزني تازه واردها
گسترش فولاد با وجود آنکه دو بار از حریف آبی‌پوش خود پیش افتاد اما موفق به حفظ این نتیجه نشد و در نهایت با تساوی زمین را ترک کرد. آنها که در همه بازی های خود به عنوان میزبان آبی می‌ پوشیدند، امروز با پیراهن و شورت سفید به میدان رفتند و این تغییر چندان برایشان آمد نداشت.

هفته شانزدهم لیگ برتر، ورزشگاه اختصاصی گسترش
داور:پیام حیدری، کمک‌ها:‌مهدی عالیقدر و علی‌اکبر نوری

اخطار: مگنو باتیستا ۳۸ از گسترش فولاد؛ سیف اللهی (۸۸) و میثم مجیدی (۹۰)، دیاکیته ۸۸ از استقلال خوزستان
گل: محمد ابراهیمی ۲۳، پیمنتا ۶۱ برای گسترش فولاد؛ سید صالحی ۴۸، مجیدی ۷۰ برای استقلال خوزستان

گسترش فولاد: رودریگو لوپز، جابر انصاری، محمدامین درویشی(۸۱ محسن بیاتی‌نیا)، امید نظامی پور، بهنام داداش وند، مرتضی اسدی، محمد مختاری، مگنو داسیلوا، رسول پیرزاده (۵۶ پیمنتا)، میثم نقی زاده(۸۱ علیرضا نقی زاده) و محمد ابراهیمی
سرمربی: فراز کمالوند

استقلال خوزستان: سومیلا یاکیته، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم مجیدی ، هادی خنیفر، محمد رضا مهدوی(۷۵ محمدابراهیم خسروی)، میثم دورقی، حمدالله ابدام (۵۱ بائو)، محمد اوسانی(۶۵ سیف‌اللهی)، مهدی مومنی و سیدمهدی سیدصالحی
سرمربی: عبدالله ویسی

شرح گل:
۱-۰(گسترش): محمدامین درویشی توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که محمد ابراهیمی در اولین بازی‌اش برای گسترش گل زد.
۱-۱(استقلال خوزستان): مهدی مومنی توپ را از سمت چپ سانتر کرد که مهدی سیدصالحی با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.
۲-۱(گسترش فولاد) محمد ابراهیمی در محوطه جریمه پاس زیبایی به پیمنتا داد و یار تازه وارد گسترش هم گل دوم این تیم را زد.
۲-۲(استقلال خوزستان) مهدوی توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که مجیدی با ضربه سر دقیقی گل زد و بازی را به تساوی کشاند.

شرح بازی:
نبرد پرگل و جذاب استقلال‌خوزستان و گسترش فولاد، با تقسیم امتیازات بین میزبان و میهمان به اتمام رسید. گسترش که بازی را تهاجمی آغاز کرده بود، با گل محمد ابراهیمی از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم و با ضربه سر عالی سیدصالحی بازی به تساوی کشیده شد. بعد از این گل گسترش دوباره توسط پیمنتا به گل رسید اما استقلال‌خوزستان باز هم بازگشت خوبی داشت و بازی را مساوی کرد. این نتیجه برای عبدالله ویسی خوشحال کننده تر است و فراز کمالوند که از اشتباه مدافعان وسطش ناراضی بود، از تک امتیاز این بازی نباید خوشحال باشد. کمالوند که در حال تغییر شرایط در گسترش است می‌ تواند از این موضوع که خریدهای تازه اش درخشیدند خوشحال باشد.

بهترین بازیکن:
محمد ابراهیمی مهاجم سابق تراکتورسازی به محض حضور ثابت در رقابت های لیگ‌برتر درخشید. او در اولین بازی با پیراهن گسترش یک گل زد و یک پاس گل داد تا ستاره مسابقه امروز باشد.

حاشیه‌های بازی:
*مهدی سیدصالحی بازیکن جدید استقلال خوزستان با شماره ۹۹ برای این تیم به میدان رفت و محمد ابراهیمی بازیکن تازه وارد گسترش هم شماره ۷۷ را پوشید.

اتفاق ویژه:
در دقیقه ۹۰ بازی ارسال ابراهیمی و ضربه دست بیاتی نیا دروازه استقلال را تا آستانه فروریختن پیش برد. اگر این توپ وارد دروازه استقلال می‌ شد، جنجال بزرگی رخ می‌ داد.
کد مطلب: 43347
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *