۰
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸

وندی شرمن، مامور مقابله با تحریم های جدید علیه ایران در کنگره

خبرگزاری فرانسه نوشت: برخی دیپلمات‌های ارشد آمریکا می گویند، اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران «غیرسازنده» هستند./برخی از دیپلمات‌های ارشد آمریکائی، در صدد «ارائه استدلال‌های قوی» در جهت قانع کردن قانون‌گذاران آمریکا برای چشم پوشی از اعمال تحریم‌های بیشتر هستند؛ نام "وندی شرمن" که طی ماه‌های گذشته سرپرستی گروه آمریکائی در مذاکرات هسته‌ای را برعهده داشت، در صدر این دیپلمات‌ها قرار دارد .
وندی شرمن، مامور مقابله با تحریم های جدید علیه ایران در کنگره
"رابرت منندز"، سناتور دموکرات آمریکائی، در تلاش برای قانع کردن سایر نمایندگان مجلس برای اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه ایران است.

"سوزان رایس"، مشاور امنیت ملی باراک اوباما، ضمن مخالفت با این اقدامات، تحریم‌های تازه علیه ایران را «غیرسازنده» خواند و تأکید کرد اینگونه اقدامات ممکن است روند مذاکرات جاری هسته‌ای با ایران را به نابودی بکشاند.

همزمان، برخی از دیپلمات‌های ارشد آمریکائی، در صدد «ارائه استدلال‌های قوی» در جهت قانع کردن قانون‌گذاران آمریکا برای چشم پوشی از اعمال تحریم‌های بیشتر هستند؛ به گزارش خبرگزاری فرانسه، نام "وندی شرمن" که طی ماه‌های گذشته سرپرستی گروه آمریکائی در مذاکرات هسته‌ای را برعهده داشت، در صدر این دیپلمات‌ها قرار دارد.

"راند پل"، سناتور جمهوریخواه نیز بر این باور است که تحریم‌های بیشتر علیه ایران، می تواند این کشور را از مسیر مذاکرات دور نماید.
رابرت منندز، در تلاش است تا درخواست تحریم‌های بیشتر علیه ایران را به لایحه تخصیص بودجه دفاعی ضمیمه نماید.


برخی از چهره‌های تندرو آمریکائی و جمهوری اسلامی، ادامه مذاکرات هسته‌ای را مورد انتقادات شدید قرار می‌دهند.

اخبار سیاست خارجی - تیک
کد مطلب: 43370
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *