۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۷
عضو مجلس خبرگان رهبري:

از اجلاس نم براي صدور انقلاب استفاده شود

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اتخاذ تدابير ويژه در جهت حفظ روحيه انقلابي در برخورد با کشورهاي شرکت کننده در اجلاس نم بايد از سوي مسئولين مورد عنايت قرار گيرد تا ارزش‌هاي انقلابي نيز به اين کشور‌ها صادر شود.
از اجلاس نم براي صدور انقلاب استفاده شود
آيت‌الله هاشم‌حسيني بوشهري عضو مجلس خبرگان رهبري در گفتگو با فارس، درباره تاکيد مقام معظم رهبري به نقش رسانه‌ها در ايجاد وحدت ملي گفت: نقش رسانه‌ها در فضاي امروز کشورمان بي‌بديل است زيرا آگاهي و اطلاعاتي که رسانه‌ها از فضاي کشور دارند بسيار جامع و کامل است.

لذا رسانه‌ها مي‌توانند در برابر اعمال فشارها و تحريم‌هاي دشمنان نقش مفيدي را ايفا کنند.وي افزود: رسانه‌هاي جمعي، با تمرکز بر مسائلي چون تقويت روابط ميان قوا، پرهيز از بزرگ‌نمايي مشکلات و عدم دامن زدن به اختلافات ميان مسئولين و دستگاه‌هاي اجرايي کشور مي‌توانند به عنوان يک عنصر کاربردي در جهت پيشرفت کشور حرکت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه اطلاع‌رساني تنها وظيفه رسانه‌ها نيست اظهار داشت: در شرايط فعلي کشورمان رسانه‌هاي جمعي بايد با در نظر گرفتن مصالح جامعه مسير خود را مشخص کنند تا با توجه به شرايطي که امروز در عرصه جهاني حاکم شده است هيچ‌گونه فرصت سوء‌استفاده‌اي براي دشمنان ايجاد نشود.
کد مطلب: 4406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *