۰
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷

علی جنتی: 14 میلیون ایرانی در وایبر ، توییتر و فیس‌بوک فعال هستند

فیلترینگ منجر به استفاده از فیلترشکن می‌شود
وی اظهار داشت: تنها از شبکه «وایبر» 5/9 میلیون ایرانی و از فیس بوک و توییتر نیز بین چهار تا 5/4 میلیون نفر استفاده می کنند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استفاده از این ابزارها اجتناب ناپذیر است و کسی نمی تواند در برابر آن بایستد زیرا با وجود فیلتر شدن برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی بازهم با فیلترشکن از این فضاها استفاده می شود.
علی جنتی: 14 میلیون ایرانی در وایبر ، توییتر و فیس‌بوک فعال هستند
علی جنتی در نشستی در اصفهان از به راه افتادن جریاناتی در کشور برای تخریب وزارت ارشاد خبر داد.

 وزیر ارشاد گفت: برخی افراد با انتشار اخبار دروغ و جعلی مبنی بر دادن مجوز موسیقی به بانوان تک خوان یا دادن مجوز به انتشار کتاب «کلنل» سعی در تخریب این وزارتخانه دارند.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم دولت مدارا و تحمل است و سینه خود را برای تحمل حرف های متعارف بازگذاشته است.

جنتی یادآور شد: در حوزه موسیقی بحث های بسیاری شده است ولی اصلی که در این وزارتخانه دنبال می شود برمبنای نظر رهبر معظم انقلاب است که هم به عنوان یک مرجع تقلید و هم رهبر جامعه و هم شخصیتی هنری در جامعه مطرح هستند و هیچ کس دیگری این ویژگی ها را ندارد.

به نوشته ایران، وی همچنین با اشاره به استقبال بسیار زیاد از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، آسیب های این فضاها را بسیار برشمرد و گفت: تنها از شبکه «وایبر» ۹/۵ میلیون ایرانی و از فیس بوک و توییتر نیز بین چهار تا ۴/۵ میلیون نفر استفاده می کنند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استفاده از این ابزارها اجتناب ناپذیر است و کسی نمی تواند در برابر آن بایستد زیرا با وجود فیلتر شدن برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی بازهم با فیلترشکن از این فضاها استفاده می شود.

وزیر فرهنگ در بخش دیگری از سخنانش درباره جشنواره فیلم فجر گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال فیلم های بسیار خوب و فاخری عرضه شده که اکثر آن توسط نیروهای جوان و فعال و فیلم اولی تولید شده است. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی ضمن بیان این مطلب ساخت سینما در مجتمع های تجاری و فرهنگی را از گام های وزارت ارشاد برای توسعه سینما در همه مناطق عنوان کرد.

منبع:انتخاب
کد مطلب: 44625
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *