; ?>; ?> آیت الله یزدی: آقای جنتی! با رانت پدرت به وزارت ارشاد رسیده اید - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۳
حمله بی سابقه دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دولت

آیت الله یزدی: آقای جنتی! با رانت پدرت به وزارت ارشاد رسیده اید

آقای روحانی! به خاطر رضایت بخشی از مردم، با منویات رهبری زاویه پیدا نکنید
آقای وزیر ارشاد! به معاونت موسیقی تان تذکر بدهید که موسیقی در اسلام حرام است. / من مدتهاست سکوت کرده ام. من مدتها در این نظام حرفی نزده ام، اما امروز می خواهم از فرصت استفاده کنم و به شما بگویم آن مرد و زنی که حتی بچه به بغل می آید و در راهپیمایی شرکت می کند به خاطر من و شما نیست که می آید به خاطر اسلام ، نظام، انقلاب، امام، رهبری و دین است که می آید. شما خودتان را گم نکنید اگر چند روزی در موضع قدرت قرار گرفته اید
آیت الله یزدی: آقای جنتی! با رانت پدرت به وزارت ارشاد رسیده اید
آیت الله محمد یزدی؛ رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و رئیس کمیسیون ۱۰۷ و ۱۰۹قانون اساسی در جلسه این کمیسیون با توصیه به رئیس جمهور محترم از وی خواست در موضع گیری ها و سخنانی که ایراد می کند مواظب باشد تا خدای ناکرده برای کسب رضایت بخشی از مردم ، از منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای امام راحل، زاویه پیدا نکرده و اعتمادی که مردم به ایشان کرده اند با موضع گیریهای خاص و بیان برخی مسائل، خدشه دار نگردد.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: شما باید بدانید اعتمادی که مردم به شما کرده اند با تنفیذ مقام معظم رهبری، مشروعیت پیدا می کند. مطمئن باشید با اتخاذ چنین رویه ای بخش عمده ای از جامعه را از دست خواهید داد و خدای ناکرده آهسته آهسته محبوبیتتان آسیب می بیند.

او همچنین با هشدار به برخی وزرای دولت یازدهم به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: در حوزه کاری خودتان منافع اسلام ، منافع انقلاب و منافع کشور را بر همه چیز مقدم بدارید. وقتی می گوییم منافع اسلام؛ یعنی مسلمات دینی و احکام شرعی که مراقبت از آنان وظیفه هر مسلمانی است و اگر نسبت به آنها کوتاهی ، سستی یا مخالفتی بشود مردم ما ساکت نخواهند نشست و در درجه اول مقامات روحانی و عالی و بخصوص مراجع معظم تقلید سکوت نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: بنده بالاخص به وزیر ارشاد تذکر می دهم که آقای وزیر ارشاد! به معاونت موسیقی تان تذکر بدهید که موسیقی در اسلام حرام است. شما نمی توانید موارد شبهه را تشخیص بدهید. تمسک به موارد شبهه موجب می شود آهسته آهسته مرزها را زیر پا بگذارید و به عنوان مشتبه در حرام بیافتید.

آیت الله یزدی تصریح کرد: تک خوانی زن بدون تردید حرام است. همه مراجع هم مخالف هستند، حتی همخوانی هایی که در بینش تک خوانی زن باشد هم حرام است. ترویج موسیقی اصولاً حرام است.

آقای وزیر! مراقب باشید، رانت پدرتان را از بین نبرید، با رانت پدرتان به وزارت ارشاد رسیده اید

پیش از این وزارت ارشاد در بیانیه ای ادعای تک خوانی زنان را تکذیب کرده بود. وزیر ارشاد نیز واکنش برخی مراجع تقلید را به دلیل «ارائه اطلاعات غلط» به آنان عنوان کرده بود.

یزدی ادامه داد: متأسفانه می بینیم وزیر ارشاد هر روز یک سری جشنها برگزار می کند و هزینه هایی را بر بیت المال تحمیل می کند. آقای وزیر ارشاد! بدانید با این کارها محبوبیت خودتان را در پیش متدینین و مراجع معظم از دست خواهید داد. آقای وزیر! مراقب باشید، رانت پدرتان را از بین نبرید. اگر از رانت پدرتان به وزارت رسیده اید مراقب باشید به وظیفه خودتان عمل کنید و اگر به وظیفه تان عمل نکردید منتظر حمایت نباشید بلکه منتظر مخالفت باشید و بدانید با راهی که پیش گرفته اید فردا _ پس فردا اگر مراجع علیه شما چیزی بگویند در آینده هم نمی توانید زندگی درستی داشته باشید.

وی اضافه کرد: من مدتهاست سکوت کرده ام. من مدتها در این نظام حرفی نزده ام، اما امروز می خواهم از فرصت استفاده کنم و به شما بگویم آن مرد و زنی که حتی بچه به بغل می آید و در راهپیمایی شرکت می کند به خاطر من و شما نیست که می آید به خاطر اسلام ، نظام، انقلاب، امام، رهبری و دین است که می آید. شما خودتان را گم نکنید اگر چند روزی در موضع قدرت قرار گرفته اید مواظب باشید حریم اسلام را حفظ بکنید و بدانید اگر حکومت، پشتوانه مردمی اش را از دست بدهد اساس آن آسیب می بیند و شما در پیشگاه الهی مسئول خواهید بود.
منبع:انتخاب
کد مطلب: 44663
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *