۰
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴

گسترش فولاد 0 – استقلال 0؛ کسالت بار

ديدار دو تيم گسترش فولاد و استقلال در تبريز بدون حتي يک شوت به دروازه دو تيم به پايان رسيد.
گسترش فولاد 0 – استقلال 0؛ کسالت بار
در هفته توقف صدرنشین‌ها استقلال هم به سختی از سد تیم سرحال و دونده گسترش گریخت. آنها دو امتیاز مهم را در تبریز جا گذاشتند، اما با توجه به شرایط بازی احتمالاً باید از تساوی در این دیدار راضی باشند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر، ورزشگاه : بنیان دیزل
داور: احمد صالحی، کمک‌ها: حسن ظهیری و سجاد طوری
اخطار: شهباززاده ۲۸، فخرالدینی ۳۰، بیک زاده ۴۷، عمران زاده ۶۱ از استقلال، میرشفیعیان ۳۸ از گسترش

گسترش فولاد تبریز:
داوود نوشی صوفیانی، محسن بیاتی نیا (۶۷ درویشی)، مگنو باتیستا، میثم نقی زاده، لئوناردو پیمنتا، مرتضی اسدی، جابر انصاری، علیرضا میرشفیعیان، محسن حسینی، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند

استقلال تهران:
محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی (۶۱ خرسندنیا)، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، میلاد نوری (۷۴ حسینی)، میلاد سلیمان فلاح (۳۳ کرار)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی:
مسابقه کسالت بار دو تیم گسترش فولاد و استقلال بدون خلق موقعیت جدی و با کمترین افت و خیز به پایان رسید تا هواداران حاضر در ورزشگاه بنیان دیزل بازنده ترین های امروز فوتبال ما باشند. گسترش که در بازی امروز با چند تغییر در ترکیب به قصد غافلگیر کردن استقلال به زمین آمده بود، در طول مسابقه توپ و میدان را در دست داشت اما دفاع باحوصله مدافعان استقلال کمتر فرصتی به این تیم داد و در نهایت قفل دروازه ها ۹۰ دقیقه پایه دار ماند. تنها تلاش استقلال برای گلزنی را می‌ شود در فرستادن حنیف عمران‌زاده به خط حمله و تلاش برای بازی مستقیم عنوان کرد که در نهایت ثمری هم نداشت. استقلال در بازی امروز ۲ امتیاز مهم را مقابل گسترش قعرنشین از دست داد تا با ۳۸امتیاز در رده سوم جدول بایستد. گسترش هم بااین تساوی ۱۹ امتیازی شد تا قبل از اتمام بازی ملوان در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد.

بهترین بازیکن:
مگنو باتیستا هافبک برزیلی گسترش و محمد ابراهیمی مهاجم این تیم بازی پرتلاش و متعصبانه ای را به نمایش گذاشتند.

اتفاق ویژه:
در شرایطی که بازی در ورزشگاه کوچک و زیبای بنیان دیزل تبریز برگزار می‌ شد، باز هم استقبال تماشاگران در حد پر شدن ورزشگاه نبود.

حاشیه‌های بازی:
* کرار جاسم، هافبک عراقی استقلالکه با تعلیق محرومیتش به تبریز رفت در بازی امروز روی نیمکت می نشیند به محض ورود به ورزشگاه و دیدن مربی سابقش کرار به سوی او رفت. کرار و فراز کمالوند خوش و بش با هم داشتند.
*امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به خاطر بارش برف در تبریز قبل از بازی از چمن ورزشگاه بازدید کرد.
*در اقدامی جالب اکثر تماشاگران حاضر در استادیوم پرچم تیم تراکتورسازی را به همراه دارند و در برخی از دقایق تیم تراکتورسازی را تشویق می‌کنند.
*هواداران حاضر در ورزشگاه بازهم علیه امیر قلعه نویی شعار دادند و او را رئیس مافیا لقب دادند.
*زمانی که محسن فروزان در زمین همراه کریم بوستانی مشغول گرم کردن بود وحید طالب لو دروازه بان ذخیره استقلال در رختکن حضور داشت و به زمین نیامد.
*لئوناردو پیمنتا مهاجم گسترش با مدل موی عجیب خود تعجب همه بازیکنان استقلال را برانگیخت. استقلالی‌ها اعتقاد دارد پیمنتا با این مدل مو منشوری می‌شود!
*وحید طالب لو سرما خورده بود و به همین دلیل با پوشش کامل در ورزشگاه حضور پیدا کرد و با فراز کمالوند خوش وبش کرد.
*امیر قلعه نویی و کادر فنی استقلال به سمت فراز کمالوند و کادر گسترش فولاد تبریز رفتند و با هم خوش و بش کردند البته خوش و بش قلعه نویی با آذرنیا سرپرست گسترش فولاد گرم تر بود.
*از بازیکنان استقلال، امیرحسین صادقی و میلادفخرالدینی به سمت نیمکت گسترش فولاد رفتند و از بازیکنان گسترش فولاد هم محسن بیاتی نیا، جابر انصاری و محمد ابراهیمی به سمت نیمکت استقلال رفتند.
زمانی که مرتضی اسدی کاپیتان گسترش برای انتخاب زمین در وسط زمین قرار داشت فراز کمالوند، او را صدا کرد و به او گفت: سمت راست را انتخاب کند که همین اتفاق هم افتاد تا کمالوند در نیمه دوم مدافعان تیمش را در روبه روی خود داشته باشد و به راحتی با آنها صحبت کند.
*خوش و بش جابر انصاری با سجاد شهباززاده نیز دیدنی بود. این دو دوستان قدیمی بوده و فوتبال را با هم شروع کردند. دو دوستی که تا قبل از حضور در استقلال و گسترش فولاد در بیشتر تیم ها با یکدیگر همبازی بودند.
*غلامرضا سمندر مدیرعامل گسترش و همچنین ششگلانی رئیس هیأت فوتبال آذربایجان به هنگام ورود بازیکنان استقلال به زمین، به آنها خوشامد گفتند.
*حامد لک دروازه بان تراکتورسازی، برای تماشای بازی گسترش- استقلال به ورزشگاه رفته و در جایگاه VIP حضور داشت. این بازیکن دیروز در بازی با نفت مسجد سلیمان به خوبی درون دروازه کار کرد.
*میلاد فخرالدینی بعد از خطا روی بازیکن گسترش کارت زرد دریافت کرد که استقلالی ها فکر کردند سه کارته شده و بازی بعدی تیمش را از دست داد که اینطور نبود و این بازیکن دواخطاره شد. جالب اینجاست کادر فنی گسترش فولاد نیز اعتراض شدیدی به این صحنه داشته و اعتقاد داشتند داور باید فخرالدینی را اخراج می کرد.
*در یک صحنه هاشم بیک زاده بر سر تصاحب توپ به میلاد نوری اعتراض داشت که جدی تر کار را دنبال کند.
*محسن فروزان با پیراهن شبیه مانوئل نویر به زمین آمد مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
*داور مسابقه به فراز کمالوند تذکر داد که اعتراض نکند که سرمربی گسترش فولاد از داور عذرخواهی کرد.
*علی میرشفیعیان از هواداران گسترش فولاد خواست که بیش از این تیمشان را تشویق کنند که پس از آن هواداران به صورت ایستاده به تشویق گسترش فولاد پرداختند.
*گزارشگر بازی در چند صحنه بازی مصطفی اکرامی را ضعیف خواند و از او انتقاد کرد.
*نیمکت‌نشینان گسترش فولاد قصد انتقال مطالبی به محسن بیاتی‌نیا را داشتند که این اقدام آن ها موجب عصبانیت این بازیکن شد.
*سامان نریمان جهان بازیکن تراکتورسازی که دیروز مقابل گسترش فولاد گل زد به محض رسیدن به تبریز به ورزشگاه رفت و بازی را از نزدیک تماشا می کند.
کد مطلب: 44788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *