۰
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹

واکنش تلویحی احمدی نژاد به بازداشت رحیمی: بوی عطر بهار در فضای عالم پیچیده است

در جریان سخنرانی دکتر احمدی نژاد، برخی حضار شعار "یار علی در نهروان، سکوت رو بشکن قهرمان" را سر دادند که دکتر احمدی نژاد در واکنش به این شعار گفت: "هم من حرف دارم، هم شما. اما حفظ نظام و آرمان های بلند انقلاب مهمترین ماموریت ماست".
واکنش تلویحی احمدی نژاد به بازداشت رحیمی: بوی عطر بهار در فضای عالم پیچیده است
دکتر محمود احمدی نژاد روز جمعه در مراسم ترحیم والده ماجده اش که در تبریز برگزار شد، شرکت کرد.
در جریان سخنرانی دکتر احمدی نژاد، برخی نزدیکان وی، شعار "یار علی در نهروان، سکوت رو بشکن قهرمان" را سر دادند که دکتر احمدی نژاد در واکنش به این شعار گفت: "هم من حرف دارم، هم شما. اما حفظ نظام و آرمان های بلند انقلاب مهمترین ماموریت ماست".

وی افزود: "ما نیازمند وحدت مقابل مستکبران بی فرهنگ هستیم. صدها احمدی نژاد فدای انقلاب و رهبری."

واکنش تلویحی احمدی نژاد به بازداشت رحیمی: بوی عطر بهار در فضای عالم پیچیده است/ شعار نزدیکان احمدی نژاد: سکوت رو بشکن قهرمان/ احمدی نژاد: من هم حرف دارم اما...

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش که برخی ناظران، آن را واکنش تلویحی او به بازداشت رحیمی می دانند، گفت: بوی عطر بهار، بوی عطر بهار نرگس در فضای عالم پیچیده است. به خدا هر جای دنیا که می رویم می بینیم که فوج فوج مردم دارند از این طاغوت ها می برند و و دست به آسمانند. امیدوارم مردم عزیز آذربایجان، مردم عزیز تبریز، همینطور که در طول تاریخ پیشگام بودند، در آن حرکت آخر، آن گام آخر هم انشالله پیشگام و پیشتاز باشند.

علی نیکزاد وزیر سابق مسکن ، محمد رضا میر تاج الدینی و برخی مسئولان محلی دولت قبل، رئیس جمهور سابق را در این سفر همراهی کردند.
منبع:انتخاب
کد مطلب: 44797
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *