۰
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵

صعود آرسنال به نیمه نهایی FA Cup

آرسنال با پيروزي 2-1 در خانه منچستريونايتد، به مرحله نيمه نهايي رقابت هاي جام حذفي انگليس صعود کرد.
صعود آرسنال به نیمه نهایی FA Cup
شیاطین سرخ امیدوار بودند به لطف امتیاز میزبانی، بتوانند مدافع عنوان قهرمانی را از دور رقابت ها حدف کنند اما توپچی ها به لطف گلزنی دنی ولبک، توانستند به یک پیروزی شیرین برسند و انتقام شکست در لیگ برتر را هم از تیم لوئیس فان خال بگیرند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی هر یک موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. البته آرسنالی ها در مالکیت توپ برتر بودند و سرانجام در دقیقه ۲۵ توانستند دروازه حریف را باز کنند.



یک حرکت دیدنی از الکس اکسلید چمبرلین در پشت محوطه جریمه و پاس دیدنی او به ناچو مونرئال، با ضربه دقیق مدافع اسپانیایی از زاویه ای بسته، به گل اول بازی تبدیل شد.
اما این برتری تنها ۴ دقیقه پایدار بود و وین رونی خیلی زود کار را به تساوی کشید. یک ارسال دیدنی از والنسیا از سمت راست، درون محوطه جریمه به رونی رسید و او هم با ضربه سر شیرجه ای، دروازه شزنی را باز کرد. بعد از این گل بازی بار دیگر متعادل شد و در نهایت این نیمه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.



نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد اما این اشتباه آنتونیو والنسیا بود که باعث شد توپچی ها در دقیقه ۶۱ بار دیگر پیش بیفتند. پاس رو به عقب اشتباه والنسیا برای دخیا، در میانه راه به ولبک رسید و او هم بعد از دریبل دو طرفه دخیا، دروازه خالی را به راحتی باز کرد.



بعد از این گل یونایتدها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما در حالی که آنها به دنبال رسیدن به گل بودند، اخراج آنخل دی ماریا در دقیقه ۷۷ کار را برای آنها دشوارتر کرد. ستاره آرژانتینی ابتدا به خاطر تمارض یک کارت زرد از مایکل اولیور، داور بازی، گرفت اما کشیدن پیراهن او باعث شد تا داور کارت دوم را به دی ماریا بدهد و او را از بازی اخراج کند.
با این وجود، یونایتدها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما تلاش آنها موثر نبود و بازی را با نتیجه ۲-۱ واگذار کردند و به این ترتیب، آخرین امیدشان برای کسب جام در این فصل هم از دست رفت.
کد مطلب: 44972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *