۰
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
گزارش خواندنی از هزینه یکساله کادرفنی پرسپولیس

کی روش به اضافه نصف کی روش !

هنر مدیران پرسپولیس در این فصل، هزینه حدود 10 میلیاردی برای کادر فنی این تیم است. هزینه ای که حدود 1.5 برابر دستمزد کارلوس کی روش در یک سال است!
کی روش به اضافه نصف کی روش !
پرسپولیس فصل را با سرمربیگری علی دایی آغاز کرد. برای دایی و کادر فنی اش، حدود ۴ میلیارد هزینه شد. هزینه ای برای تنها ۷ هفته. دایی برکنار شد تا کادر فنی اش هم همراه او جدا شوند. همین بهانه ای بود برای حضور درخشان و مربیانی جدید که با او به پرسپولیس آمدند. برای درخشان و دستیارانش حدود ۱.۳ میلیارد هزینه شد.

مبلغی که در قراردادهای کادر فنی جدید پرسپولیس، آن هم به صورت رسمی در سایت سازمان لیگ فوتبال ایران به ثبت رسید. مدیران پرسپولیس که در این فصل شباهت ویژه ای به مدیران عرب داشتند سومین تغییر را هم در کادر فنی تیمشان انجام دادند. درخشان رفت تا برانکو بیاید. آن هم با تغییر تمام اعضای کادر فنی و البته حضور یکی و دوجین مربی جدید. قرارداد برانکو با پرسپولیس، همراه با دستیارانش و البته مالیاتی که برای حضور او پرداخت شده، مبلغی در حدود ۳.۵ میلیارد برآورد شده است. مبلغی که البته برای یک فصل و دو ماه باید به ایوانکویوچ پرداخت شود.

با یک حساب سرانگشتی به این نکته می رسیم که هزینه کادر فنی پرسپولیس در طول این فصل نزدیک به ۹میلیارد است. مبلغی که حدود ۱.۵برابر دستمزد سالیانه کارلوس کی روش است. با این هزینه های سرسام آور اما پرسپولیس از ۲۴ بازی تنها ۲۸ امتیاز کسب کرده و در رتبه نهم جدول قرار گرفته است. نتایجی مفتضحانه که با این هزینه ۱۰ میلیاردی اصلا همخوانی ندارد.

ریز قراردادهای کادر فنی پرسپولیس در این فصل به این شرح است:

علی دایی: ۱/۲ میلیارد

افشین پیروانی : ۵۰۰ میلیون

محمد پنجعلی: ۱۴۰ میلیون

جواد منافی: ۱۷۰ میلیون

رضا فروزانی: ۱۷۰ میلیون

محمد دایی: ۱۷۰ میلیون

بهزاد غلامپور: ۱۷۰ میلیون

محمدرضا مولایی: ۱۷۰ میلیون

حمید درخشان: ۵۰۰ میلیون

حسین عبدی: ۲۰۰ میلیون

محمود خوردبین: ۱۳۰ میلیون

علیرضا امامی فر: ۱۴۰ میلیون

نادر باقری: ۱۴۰ میلیون

مسعود مومنی: ۱۴۰ میلیون

برانکو: ۲/۲ میلیارد

مالیات برانکو:؟؟

دستیاران برانکو: یک میلیارد

کادر پزشکی، تدارکات و روابط عمومی: ۵۰۰ میلیون
کد مطلب: 45203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *