۰
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶

پیروزی آسان و پرگل رئال مادرید مقابل ایبار

ديدار تيم هاي رئال مادريد و ايبار از هفته 31 لاليگا، لحظاتي پيش با برتري 3-0 رئال مادريد خاتمه يافت.
پیروزی آسان و پرگل رئال مادرید مقابل ایبار
 آنچلوتی برای این بازی به بنزما استراحت داد و چیچاریتو را در ترکیب ۱۱ نفره رئال قرار داد. رئال مادرید تیم دوم جدول، برای تحت فشار قراردادن بارسلونای صدرنشین به قصد یک پیروزی پرگل به مصاف ایبار آمده بود. این تیم پس از شکست در ال کلاسیکو، در دو بازی قبلی خود مقابل گرانادا و رایووایکانو پیروز شده بود.
ایبار نیز که تیم ۱۴ جدول است و فعلا دغدغه سقوط ندارد، پس از کسب برتری خوب ۱-۰ برابر مالاگا به برنابئو آمده بود.



بازی مطابق انتظار با حملات رئال شروع شد و این کهکشانی ها بودند که تسلط بی چون و چرایی بر میهمان کوچک خود داشتند.در دقیقه ۱۹ بود که راموس روی یک ضربه کرنر توپ را به تیرک دروازه کوبید. در برگشت، ایسکو همین توپ را دوباره به سمت دروازه ایبار شلیک کرد. توپ پس از برخورد به دو تیرک عمودی، توسط چیچاریتو به گل تبدیل شد اما داور آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.






رئالی ها برای رسیدن به گل اول، تا دقیقه ۲۲ صبر کردند. در این لحظه بود که کریستیانو رونالدو از روی یک ضربه آزاد مستقیم، با شلیکی غیرقابل مهار و به زیبایی دروازه ایبار را فروریخت. رونالدو از ۲۹ آوریل گذشته موفق نشده بود بدین طریق برای رئال گلزنی کند. این گل ۳۸ رونالدو در لالیگا نیز بود.

یک دقیقه بعد، پاس عالی مودریچ به چیچاریتو رسید فرار این بازیکن از راست و ارسال توپ برای رونالدو می رفت به گل دوم رئال تبدیل شود اما فوق ستاره پرتغالی به توپ نرسید. در دقیقه ،۳۰ رئال به گل دوم خود نیز دست یافت.

پاس ایسکو به خسه رسید. خسه،آربلوا را که از قسمت راست زمین فرار را آغاز کرده بود، روانه دروازه ایبار کرد. سانتر عالی آربلوا روی سر چیچاریتو فرود آمد و ضربه سر این مهاجم مکزیکی، گل دوم رئال را به همراه داشت.



رئال پس از این گل، چند موقعیت خوب دیگر نیز توسط رونالدو و ایسکو به دست آورد اما با بدشانسی و درخشش دروازه بان حریف، آنها از دست رفتند تا این نیمه با دو گل به سود رئال به اتمام برسد.

نیمه دوم اما حکایت متفاوتی با نیمه اول داشت. رئال که از کسب پیروزی مطمئن شده بود، از فشار حملات خود کاست و تعویض های آنچلوتی نیز مزید بر علت شدند تا رئال آن برتری کامل نیمه اول را در این نیمه نداشته باشد.

بیرون آمدن مودریج، راموس و مارسلو و ورود سیلوا، ناچو و په په؛ باعث شد تا بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان باشد. ایبار همچون نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و رئال نیز اشتهای چندانی برای گلزنی.



مادریدی ها البته در این نیمه چند فرصت خوب توسط رونالدو به دست آوردند اما تا دقیقه ۸۳ بازی از رسیدن به گل عاجز ماندند. در این لحظه خسه روی اشتباه بازیکن ایبار صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود و شوتی دقیق، توپ را به کنج دروازه ایبار فرستاد تا سومین گل رئال نیز به ثبت برسد.

در ادامه نیز خطر چندانی روی دروازه ها خلق نشد و رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳-۰ بر ایبار غلبه کند. فاصله با بارسلونا به یک امتیاز رسید و حالا همه نگاه ها به بازی حساس بارسلونا و سویا دوخته شده است.


کد مطلب: 45213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *