۰
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹

تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده

تساوي بدون گل استقلال برابر پديده بار ديگر فاصله امتيازي اين تيم را از جمع مدعيان اين فصل بيشتر کرد.
تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده
دیدار تیم های استقلال و پدیده مشهد از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر، استادیوم آزادی تماشاگر : ۳ هزار نفر
داوران: علیرضا فغانی، حسین طالقانی، حسن یوسفی

اخطار: اکبر صادقی (۳۱) از پدیده؛ امیرحسین صادقی (۴۰)، حنیف عمران زاده (۵۷) از استقلال

استقلال:
محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هرایر مگویان، خسرو حیدری(۷۵ سید محسن کریمی)، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، جاسم کرار، آرش برهانی(۴۶ محمدرضا خرسندنیا)، سجاد شهباززاده و غلامرضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

پدیده:
مجتبی روشنگر، محمد نژادمهدی، اکبر صادقی، محمد غلامی، یونس شاکری، ایگور پراهیچ، مسعود نظرزاده(۸۵ سعید قزلگچلی)، محمدمهدی نظری(۶۸ زوران کنزوویچ)، محمد فرامرزی، بهادر نسیم اف و میلاد غریبی(۷۹ معین عباسیان)
سرمربی: علیرضا مرزبان


دقایق حساس:
دقیقه ۲: بهادر نسیم اف ازبکستانی پشت مدافعان استقلال صاحب فرصت شد که دخالت هرایر مگویان این فرصت را گرفت. پدیده ها روی این صحنه اعتقاد داشتند مدافع ارمنستانی استقلال مرتکب خطای پنالتی شده است.
دقیقه ۸: اشتباه مدافعان استقلال بار دیگر حریف را صاحب فرصت کرد که این بار یونس شاکری در محوطه جریمه و مقابل فروزان ناکام ماند و ضربه او را دروازه بان استقلال مهار کرد.
دقیقه ۱۰: شوت کرار جاسم از پشت محوطه جریمه که در این دیدار نسبت به بازی های قبلی امیدوار کننده تر نشان می داد با اختلاف از کنار از دروازه روشنگر به بیرون رفت.
دقیقه ۱۷: حمله وران استقلال در یک کار تیمی، با ارسال خسرو حیدری صاحب فرصت شدند که در نهایت پاس رو به بیرون عنایتی به کرار با شوت بی هدف هافبک عراقی ثمری برای این تیم نداشت.
دقیقه ۱۹: ارسال بلند و پشت مدافعان استقلال برای محمدرضایی را فروزان زودتر از مهاجم پدیده از آن خود کرد.
دقیقه ۲۰: بار دیگر پشت مدافعان استقلال و اینبار نسیم اف صاحب فرصت شد که ضربه بی دقت این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۲۲: فروزان با مهار ضربه ایستگاهی پدیده، بلافاصله تیمش را در فاز ضد حمله قرار داد که حمله سه نفره امید ابراهیمی، کرار در نهایت با ضربه خسرو حیدری به بیرون رفت.
دقیقه ۲۳: استقلال که در این دیدار با توجه به بازگشت حیدری، چشم به ارسال های او دوخته بود در این دقیقه با ارسال زمینی هافبک راست تیمش و ضربه شهباززاده صاحب فرصت شد که روشنگر این ضربه را مهار کرد.
دقیقه ۲۷: ارسال زمینی و خطرناک یونس شاکری در شش قدم موقعیت خطرناکی برای پدیده ای ها به وجود آورد که بازیکنی از این تیم نتوانست روی آن تاثیر بگذارد.
دقیقه ۳۰: استقلال که در ضد حمله غافلگیر شده بود توسط حنیف عمران زاده به پدیده ای ها یک ضربه ایستگاهی داد که این ضربه را غریبی روی دروازه فرستاد اما خطری روی دروازه استقلال ایجاد نشد.
دقیقه ۳۲: کنترل خوب توپ توسط صادقی پیش تاخته و ارسال مدافع استقلال روی دروازه برای شهباززاده را این بازیکن با ضربه سر به سمت دروازه نواخت که روشنگر آن را مهار کرد.
دقیقه ۴۰: اشتباه کرار در میانه میدان، موقعیت خوبی را در اختیار پدیده‌ای‌ها در ضد حمله قرار داد که در نهایت ضربه یونس شاکری با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه ۴۴: یونس شاکری بار دیگر صاحب فرصت شوتزنی شد و ضربه اش را محسن فروزان به زیبایی مهار کرد تا در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی در نیمه اول این تیم گلی دریافت نکند.
دقیقه ۴۶: استقلال بازی را با یک تغییر در نیمه دوم آغاز کرد و آرش برهانی جای خود را به رضا خرسندنیا داد تا این تیم در میانه میدان با نفرات بیشتری به مصاف پدیده برود.
دقیقه ۴۹: ارسال خطرناک و زمینی بازیکنان پدیده با عبور از بین مهاجمان این تیم بدون ایجاد مزاحمت برای دروازه فروزان به بیرون رفت که در ادامه کمک داور اعلام آفساید کرد.
دقیقه ۵۰: سانتر هاشم بیگ زاده پشت شش قدم را عنایتی با ضربه آکروباتیک نواخت که ضربه آرام مهاجم استقلال را روشنگر از آن خود کرد.
دقیقه ۵۵: ارسال زمینی بازیکن پدیده را مگویان زودتر از نسیم اف در شش قدم به کرنر فرستاد و روی کرنر هم سرخ پوشان مشهدی استفاده ای نبردند.
دقیقه ۷۰: استقلال روی پاس عمقی شهباززاده و فرار عنایتی درون محوطه جریمه به گل دست یافت که حسین طالقانی با بالا بردن پرچم خود این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
دقیقه ۷۳: بازیکنان استقلال روی سماجت و پرس خود روی مدافعان پدیده صاحب فرصت شوتزنی شدند که ضربه کرار با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۸۵: ارسال کرنر جاسم کرار با ضربه سر حنیف عمران زاده همراه شد که روشنگر استقلال را در رسیدن به گل ناکام و توپ را مهار کرد.
دقیقه ۸۹: شوت راه دور بهادر نسیم اف با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.


شرح بازی:
استقلال که به نظر می رسید نیمه دوم را با انجام یک بازی انتحاری آغاز کند، نتوانست فرصت گلزنی خوبی روی دروازه نماینده مشهد ایجاد کند و پدیده نیز با انجام یک بازی هدفمند موفق شد طبق خواسته اش به تک امتیاز این دیدار دست پیدا کند.
مطابق چند دیدار گذشته هواداران خشمگین استقلال که طاقت دوری دوباره از لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند نسبت به عملکرد بازیکنان درون زمین واکنش نشان دادند و البته آنها را بی غیرت خطاب کردند.
کد مطلب: 45374
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *