۰
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵

علی کریمی: روز جواب خواهد رسید

طبیعی بود که علی کریمی به حرفهای روز گذشته شهرام دبیری عضو جدید هیئت رییسه فدراسیون فوتبال واکنش نشان دهد.
علی کریمی: روز جواب خواهد رسید
کریمی که پس از جدایی از اردوی تیم ملی با هیچ رسانه ای در این باره حرف نزده و سکوت کامل اختیار کرده است، در پی حرفهای نه چندان سنجیده این عضو هیئت رییسه فدراسیون که دیروز در پایان جلسه با کی روش گفت کریمی (به گفته سرمربی) به دلیل نبود بلیت بیزینس کلاس و امکانات کافی از تیم ملی کنار کشیده، در اینستاگرامش پستی آپلود کرد.

کریمی که دوشب قبل عنوان محبوبترین بازیکن فوتبال ایران را در یک نظر سنجی به دست آورده ،با ربط دادن آن انتخاب و این نقل قول جدید در این باره می نویسد: در تمام طول مسیر از فتح تا تراکتور، مونیخ و شالکه و پرسپولیس که هرچه دارم از برکت حضور در آن بوده و هست، مدیون تو هستم هوادار، هواداری که گرما و سرما را تاب آورد و به غرور پشت‌گرمی‌تان خود را به مسیرهای تازه می‌بندم تا در برابر همه سینه ستبر کنیم و افتخار کنیم به یک کلمه پرسپولیسی بودن‌مان. اما شیرینی عشق‌تان با آدم کوتوله‌هایی که امروز آمدند و فردا نیستند و کم‌شمار نبودند از این دست، که استاد به لجن کشیدن فوتبال این مرز و بوم هستند ذره‌ای کم نمی‌شود.»

وی همچنین در ذیل این متن هم نوشت: روز جواب خواهد رسید!

جالب اینکه دبیری بعد از حرفهای دیروز در یک مصاحبه رسمی اعلام کرده قصدی بر تخریب کریمی نداشته است. این مصاحبه در پی آن انجام شد که به کادرفنی تیم ملی پیغام رسید کریمی به شدت از این حرفها عصبانی است.
کد مطلب: 45424
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *