۱
۰
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹

دختر امام (ره): هیاهو کردند که بگویند آقای هاشمی دروغ می گوید اما او آقایی کرد و شکایت نکرد

وقتی آقای هاشمی آمد، مادرم به او گفت «آقا من شنیده‌ام نمی‌خواهید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید امام (ره) که انقلاب را به دست شماها دادند، آنوقت شما می‌خواهید از زیرش فرار کنید؟».
دختر امام (ره): هیاهو کردند که بگویند آقای هاشمی دروغ می گوید اما او آقایی کرد و شکایت نکرد
دبیرکل جمعیت دفاع از حقوق ملت فلسطین، تهمت دروغگویی به آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را بسیار بی‌انصافی دانست.

 خانم زهرا مصطفوی در نشست خبری همایش بین‌المللی امام، فلسطین و مقاومت اسلامی در پاسخ به پرسشی در خصوص نقل خاطرات آقای هاشمی و هجمه‌هایی که علیه او شکل گرفت افزود: این هیاهوها به معنی این است که خواستند بگویند آقای هاشمی دروغ می‌گوید در حالی که او آقایی کرده و شکایت نکرده است.

وی گفت: مادر بنده فوت کرده است اما بنده و فرزندانم زنده هستیم، ما همه در مجلسی که آقای هاشمی آمد و مادرم از او خواسته بود بیاید تا کارش را به او بگوید حضور داشتیم.

دختر امام (ره): هیاهو کردند که بگویند آقای هاشمی دروغ می گوید اما او آقایی کرد و شکایت نکرد / خاطره آیت الله هاشمی عین جملات مادرم بود
خانم مصطفوی افزود: وقتی آقای هاشمی آمد، مادرم به او گفت «آقا من شنیده‌ام نمی‌خواهید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید امام (ره) که انقلاب را به دست شماها دادند، آنوقت شما می‌خواهید از زیرش فرار کنید؟».

وی تأکید کرد: عین همین جمله را مادرم به او گفت و من در آن جلسه حضور داشتم؛ آقای هاشمی بسیار مرد نجیب و صبوری است و به همین جهت در سال‌های مختلف به او تهمت‌ها زده شد و ساکت ماند.
منبع:انتخاب
کد مطلب: 45729
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


بهرام
ای بابا کار از این حرفا گذشته اب از چشمه گل الود است و همان چشمه نشینان هستند که ایشان ( هاشمی ) را قبول ندارند و با سکوت خود شرایط را برای سرکوب هاشمی فراهم کردند شما که خانم مصطفوی بهتر می دانید پشت پرده چه خبر است