۰
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲

وزیر اطلاعات: عطوفت رهبری به ظریف را مکرر دیده‌ام

تیم مذاکره کننده ایرانی برای دستیابی به موفقیت نیاز به تشویق دارد اما متاسفانه گروهی در داخل کشور به جای اینکه دروازه حریف را هدف قرار دهند به دروازه خودمان گل می‌زنند.
وزیر اطلاعات: عطوفت رهبری به ظریف را مکرر دیده‌ام
وزیر اطلاعات گفت: مکرر در جلسات مقام معظم رهبری با سران سه قوه نوع عطوفت معظم له و اظهار اعتماد ایشان را نسبت به محمدجواد ظریف دیده ام.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در آیین بزرگداشت بیست و ششمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله کرمان، با تاکید بر اینکه مذاکره با تیم ۱+۵ ناشی از ضعف نیست بلکه ناشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باید با تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، ولایتمداری خود را ثابت کرد.

علوی افزود: مکرر در جلسات مقام معظم رهبری با سران سه قوه نوع عطوفت معظم له و اظهار اعتماد ایشان را نسبت به محمدجواد ظریف دیده ام.

وزیر اطلاعات یادآور شد: در مسئله مذاکرات، مقام معظم رهبری با روشی حکیمانه فرمودند: ما اصل مذاکره را تأیید می کنیم و به تیم مذاکره کننده ایرانی اعتماد داریم ولی به طرف مقابل اعتماد نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین علوی خاطر نشان کرد: این روش حکیمانه زمینه را به دست تیم مذاکره کننده می دهد که به آن ها بگویند که فصل و خطاب کشور ما رهبری است و ایشان به شما اعتماد ندارند لذا شما باید برای رهبری انقلاب اسلامی اعتمادسازی بکنید و الا هیچگونه قراردادی امکان پذیر نیست.

وی یادآور شد: تیم مذاکره کننده ایرانی برای دستیابی به موفقیت نیاز به تشویق دارد اما متاسفانه گروهی در داخل کشور به جای اینکه دروازه حریف را هدف قرار دهند به دروازه خودمان گل می‌زنند.
کد مطلب: 45780
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *