۰
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸

بدترین عملکرد والیبال در لیگ جهانی

ایران با باخت مقابل لهستان آمار 4 شکست پی در پی در ابتدای لیگ جهانی را از خود به جا گذاشت که این تعداد باخت پشت سر هم بی سابقه بوده است.
بدترین عملکرد والیبال در لیگ جهانی
شکست مقابل لهستان چهارمین باخت ایران در لیگ جهانی را رقم زد و این اتفاق تا به حال بی سابقه بوده است. ایران در بدترین شرایط ۳ شکست داشته و همیشه در چهارمین بازی موفق به پیروزی شده بود اما در لیگ امسال شکست ها پشت سر هم شده است و خبری از پیروزی نیست.

در سال نخست حضور ایران در لیگ جهانی بعد از دو شکست مقابل روسیه در دیدار سوم مقابل صربستان ۳ بر ۲ شکست خوردیم و در دیدار چهارم با همین نتیجه این تیم را ایران شکست داد. در دومین سال ایران ۲ بازی اول را به ایتالیا واگذار کرد و در دیدار سوم با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل برزیل متوقف شد اما بازهم در چهارمین بازی موفق به پیروزی مقابل برزیل شد.

اما لیگ جهانی ۲۰۱۵ تا پایان بازی چهارم خبری از پیروزی نبود و شکست مقابل لهستان در دیدار دوم بدترین حضور ایران در این تورنمنت را رقم زد. البته ایران شایستگی پیروزی مقابل حریف را داشت و امسال لهستان واقعا قدرتمند ظاهر شده است اما در نهایت روند امتیازگیری ایران مناسب نبوده. هنوز ایران برای صعود شانس دارد و پیروزی در بازی هفته آینده می تواند این شانس را بیشتر هم کند.
کد مطلب: 45807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *