۰
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹

نفت‌تهران تیم بزرگی که غروب می‌‌کند !؟

نفت‌تهران یک تیم بزرگ در فوتبال سال گذشته بوده است. این تیم بزرگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حاضر است اما این تیم، مواجه با پایان قرارداد 14 بازیکن خوب خود است.
نفت‌تهران تیم بزرگی که غروب می‌‌کند !؟
پس از آنکه قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی در نیم فصل به پایان رسید و او به لیگ چین رفت قرارداد مردانی چون ایمان مبعلی، حسین ابراهیمی، دیوید ویکروم، سیامک کوروشی، علیرضا عزت کرامت، غلامرضا رضایی، کمال کامیابی نیا، پادووانی، امین حاج محمدی، وحید حمدی نژاد، وحید شیخ ویسی، عباس بوعذار و دوناوان لوسین نیز در پایان فصل به اتمام رسید. از این جمع ۹ بازیکن به دسته بازیکنان ثابت نفت تعلق دارند. بازیکنانی که قطعا در فصل نقل و انتقالات خواستگاران بسیاری دارند.

نفتی ها که احتمالا علیرضا منصوریان را نیز به استقلال می‌ دهند، چالشی بزرگ برای شروع فصل بعد دارند، بخصوص که امسال از نظر مالی هم شرایط خوبی نداشتند. اگر در فصل نقل و انتقالات مشتریان دست به نقد و ثروتمندی حضور داشته باشند، از همین حالا می‌ توان پیش‌بینی کرد که نفت تغییراتی بزرگ در ترکیب خود خواهد داشت. جالب اینکه علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ملی‌پوش این تیم یک سال دیگر با نفت قرارداد دارند. دو بازیکنی که از حرف هایشان پیداست به دنبال یک انتقال خارجی هستند.

آیا نفتی ها می‌ توانند شاکله تیم فوق العاده خود را حفظ کنند؟ با مشاهده شرایط قرارداد بازیکنان یک نکته دیگر هم به چشم می‌ آید؛ اینکه عدم حفظ علیرضا منصوریان که روابط نزدیکی با بازیکنان داشت و سرمایه انسانی این تیم تهرانی محسوب می‌ شود، می‌ تواند ضربه محکمی به آینده این باشگاه باشد.
کد مطلب: 45825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *