۰
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
پیام رهبر معظم انقلاب در پی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا:

صلوات خدا بر شهيدان مظلوم غواص که با حضور خود اين فروغ خاموش نشدني را مدد رساندند

در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.
صلوات خدا بر شهيدان مظلوم غواص که با حضور خود اين فروغ خاموش نشدني را مدد رساندند
در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.

 متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

صلوات و سلام خدا بر شهيدان عزيز که مشعل توحيد را با ايثار خود بر فراز ميهن اسلامي برافروختند. و صلوات و تحيات خدا بر شهيدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود اين فروغ خاموش نشدني را مدد رساندند و پرچم يادهاي عزيز و گرانبها و ذخيره هاي معنوي امت را با شکوهي هر چه تمام تر در کشور برافراشتند.

سلام بر دستهاي بسته و پيکرهاي ستم ديده شما و سلام بر ارواح طيبه و به رضوان الهي، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار ديگر فضاي زندگي را معطّر و جان زندگان را سيراب کرديد. و سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئوليت پذير که خطاب لطيف الهي را به درستي مي شناسيد و مي نيوشيد و پاسخ مي گوييد. حضور پرمضمون امروز شما در تشييع اين دردانه هاي به ميهن بازگشته يکي از به يادماندني ترين حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.

و سپاس بي حد از خداي مالک دلها و سلام بي پايان بر حضرت بقيه الله روحي فداه که صاحب اين ثروت عظيم است.

والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته
سيد علي خامنه اي
۲۶ خرداد ۱۳۹۴
کد مطلب: 45889
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *