۰
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۷
همزمان با برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها/

فرودگاه مهرآباد در روزهای هشتم و دهم شهریورماه تعطیل است

معاون سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كرد:همزمان با برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران ، فرودگاه مهرآباد در روزهای چهارشنبه هشتم و جمعه ۱۰ شهریور ماه از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ برای پروازهای غیرمرتبط با اجلاس تعطیل است.
به گزارش ایرنا، 'محمد خداكرمی' گفت: اگرچه در ایام برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران هیچ پروازی تعطیل نشده و همه پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه‌های امام خمینی(ره) و مهرآباد برقرار است اما در زمان یاد شده به دلیل مسایل امنیتی هیچ گونه پروازی انجام نخواهد شد.

وی اظهار داشت: فرودگاه مهرآباد طی روزهای چهارشنبه هشتم شهریور ماه از ساعت هشت تا ۱۲ با ۵۰ درصد كاهش پرواز، پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ با ۳۰ درصد كاهش پرواز، شنبه ۱۱شهریور از ساعت ۸ تا ۱۲ با ۵۰ درصد كاهش پرواز و روز یكشنبه ۱۲ شهریورماه از ساعت ۸ تا ۲۴ با ۵۰ درصد كاهش پرواز مواجه خواهند بود.

خداكرمی با تاكید براین كه در زمان برگزاری این اجلاس پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) هیچ گونه تغییری نخواهد داشت، گفت: این محدودیت‌ها به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای پروازهای ویژه سران تعیین شده است.

مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور نیز با بیان این‌كه پروازهای فرودگاه مهرآباد در ایام برگزاری اجلاس با محدودیت انجام می‌شود، گفت: از دو ماه قبل به شركت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است كه از فروش بلیت برخی پروازها خودداری كنند اما افرادی كه در این ایام بلیت برای پرواز به داخل یا خارج از كشور تهیه كردند، پرواز آنها صورت خواهد گرفت.

'محمود رسولی نژاد' با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی این شركت به شركت كنندگان در اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: در این اجلاس نمایندگان حدود ۱۰۰ كشور شامل ۴۵ رییس جمهور یا معاونان آنان و وزیران امور خارجه یا روسای مجالس دیگر كشورها حضور دارند كه زمان ورود و خروج آنها در فرودگاه‌های تهران مشخص و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: برای خدمات دهی مطلوب به شركت كنندگان در اجلاس زمینه فرود حدود ۸۰ هواپیما در فرودگاه مهرآباد و ۶۰ فروند هواپیما در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) تهران فراهم شده است.
کد مطلب: 4703
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *