۰
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۷

امام موسی صدر زنده است

یک نماینده سابق لبنانی اعلام کرد که اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد امام موسی صدر و دو همراهش زنده‌ و هنوز در لیبی هستند.
یک هفته پس از آنکه رباب الصدر خواهر امام موسی صدر اعلام کرد که «شواهدی وجود دارد که تاکید می‌کند امام موسی صدر و دو همراهش هنوز زنده هستند و لیبی را ترک نکرده‌اند» حسین یعقوب نماینده سابق پارلمان لبنان نیز اعلام کرد که اطلاعاتی که او در دست دارد نشان می‌دهد امام موسی هنوز زنده و در لیبی است.

به گزارش النشره لبنان،‌ حسن یعقوب در گفت‌وگویی رادیویی اعلام کرد که «اطلاعات مهمی از امام موسی صدر و دو همراهش در اختیار دارد که نشان می‌دهد ایشان هنوز زنده هستند و در لیبی به سر می‌برند».

این نماینده سابق لبنان افزود: اما سوال مهم این است که در زمان حکومت معمر القذافی بسیاری عذرخواهی می‌کردند و می‌گفتند که قدرت انجام دادن کاری را در حضور قذافی ندارند، اما امروز با ساقط شدن نظام سابق لیبی و کشته شدن قذافی چرا کاری نمی‌کنند؟

حسن یعقوب افزود: طرف لیبیایی بهتر شد. همه حرف‌هایی که از جدیت پیگیری‌ها می‌زنند خوب است اما ما از پیگیری‌های موجود رضایت نداریم.

وی با تاکید بر اینکه روند پیگیری‌ها باید تغییر کند، تهدید کرد که اگر روند موجود عوض نشود، بسیاری از مسائل را فاش می‌کند که در آن صورت برخی مسئولان لبنانی به کم‌کاری متهم خواهند شد اگه به هم‌دستی متهم نشوند.

حدودا سی‌وچهار سال از ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش، شیخ محمد یعقوب و روزنامه‌نگار عباس بدرالدین می‌گذرد.

امام موسی صدر و همراهانش در نهم شهریور ۱۳۵۷ که در سفری رسمی به دعوت معمر قذافی در لیبی حضور داشتند ناپدید شدند و از آن زمان تاکنون گزارش های متعددی درباره شهادت و حیات این شخصیت برجسته شیعیان و یکی از بنیانگذاران مقاومت علیه رژیم صهیونیستی مطرح شده است.

کد مطلب: 4949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *