۰
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۴

نامه انتقادی بسیج به سران قوا درباره گرانی

بسیج دانشجویی ۲۳ دانشگاه کشور در بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور و رئیس مجلس تاکید کردند: متاسفانه به نظر می رسد با برخی سهل انگاری ها، عدم دقت و در بعضی مواقع و شیطنت های برخی افراد گرانی های غیر منطقی را شاهد هستیم.



به نقل از فرارو ،بسیج دانشجویی ۲۳ دانشگاه کشور در خصوص گرانی های اخیر خطاب به رئیس جمهور و رئیس مجلس بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه به این شرح است: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، سلام علیکم، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برخود لازم دانستیم تا طی نامه ای سرگشاده مواردی را از شما برادران بزرگوار درخواست داشته باشیم.

هرچند معتقدیم تحولات اخیر جهانی و تحریم های ۳۰ ساله استکبار علیه ایران بر روی برنامه های اقتصادی ایران اسلامی بی تاثیر نخواهدبود اما قطعا این تاثیرات خللی در اراده پولادین ملت ایران وارد نخواهد کرد چراکه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

و البته معتقدیم هم جنگ برای ما نعمت بود و هم تحریم ودنیا مشاهده کرد با همه این کار شکنیها، امروز ایران اسلامی مظهر بارز عزت، استقلال و پویایی در دنیا شناخته شده است.

اما برادران عزیز نکته قابل اهمیت که ذهن فرزندان معنوی امام خامنه ای را به خود مشغول کرده است نه اینست که در بالا به آن اشاره شد بلکه متاسفانه چند ماهی است به نظر می رسد با برخی سهل انگاری ها، عدم دقت و در بعضی مواقع شیطنت های برخی افراد گرانی های غیر منطقی را شاهد هستیم که این موضوع خاطر مردم عزیزمان را مشوش کرده است لذا از شما برادران بزرگوار تقاضا داریم پیگیری ویژه ای در خصوص برطرف نمودن این دغدغه ذهنی به عمل آورید.

دانشجویان بسیجی نیز آمادگی لازم جهت هرگونه کمک و همکاری را دارند.
کد مطلب: 536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *