۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۵
سفیر فلسطین در ایران:

صهیونیست‌ها به دنبال تقسیم‌بندی جدید در خاورمیانه هستند

سفیر فلسطین در ایران گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال یک تقسیم‌بندی جدید برای ملت‌های مسلمان‌نشین و خاورمیانه هستند و باید با اتحاد و انسجام با سایر مسلمانان در مقابل این اقدام صهیونیستی ایستادگی کنیم.

صلاح زواوی بعدازظهر امروز در سومین کنفرانس و جشنواره مقاومت اسلامی اظهار کرد: مقاومت اسلامی باید متحد‌تر و بهتر از امروز باشد و در راه دفاع از مقاومت فلسطین خون شهدای بسیاری ریخته است.

وی با بیان اینکه مقاومت فلسطین در راه خود تنها نیست و جنبش مقاومت فلسطین متعلق به یک شخص یا مجموعه نیست، ادامه داد: تمام نسل‌ها باید با اتحاد و یکپارچگی و متحد شدن با ملت‌های مسلمان از اقدامات دشمنان معارض و مستکبر عبور کنند.

سفیر فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه جنبش مقاومت فلسطین نسل به نسل در میان مسلمانان در حال گسترش است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتحاد خود با فلسطین و ملت مسلمان به دفاع از جنبش مقاومت فلسطین برخواسته است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دفاع از جنبش مقاومت فلسطین را در قلب خود قرار داده بود، اضافه کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب نیز رهرو امام خمینی (ره) برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین است و فلسطین برای تمام ملت مسلمان شیعه و سنی اهمیت بسیاری دارد.

زواوی اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان را برای شکست رژیم صهیونیستی یک امر مهم و ضروری برای جهان اسلام دانست و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال یک تقسیم‌بندی جدید برای ملت‌های مسلمان نشین و خاورمیانه است و باید با اتحاد و انسجام با سایر مسلمانان در مقابل این اقدام صهیونیستی ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه مقاومت اسلامی تا آخرین لحظه نباید متوقف شود، افزود: همچنین مقاومت اسلامی باید با تقویت جریان‌های خود با تقسیم‌بندی جدیدی که غربی‌ها خواستار آن هستند به مقابله بپردازند.

سفیر فلسطین در ایران گفت: ملت‌های مسلمان باید همان‌طور که در سال‌های گذشته به حمایت از مقاومت فلسطین پرداخته‌اند با حمایت‌های خود اقدامات استکباری صهیونیست‌ها را به چالش بکشانند.

وی با اشاره به اینکه باید به مبارزه مستمر با کیان صهیونیستی بپردازیم، اظهار کرد: کیان صهیونیستی و استکباری خطری برای تمام ملت‌ها است و کشور‌هایی که با صهیونیست‌ها پیمان می‌بندند بدانند که به ضرر فلسطین عمل می‌کنند.

کد مطلب: 5693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *