۰
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷

دستگیری اراذل و اوباش در کرج

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که موجب سلب امنیت در مناطقی از کرج شده بودند طی یک عملیات غافلگیرانه از سوی ماموران پلیس خبر داد.
 مهر: سرهنگ حبیب اله صادقی با اشاره به عزم جدی پلیس اطلاعات استان البرز در شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و تاکید مراجع قضایی در پیگیری پرونده اراذل و اوباش از دستگیری سه تن از اراذل و اوباش معروف کرج به اتهام شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خبر داد.

وی در ادامه گفت: به دنبال درگیری، قمه کشی، ضرب و جرح عمدی و تخریب اموال توسط عده ای از اراذل و اوباش سابقه دار در منطقه شاهین ویلا و حصارک کرج پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت و متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل شدند.

جزئیات تصادف مرگبار ۳ خودرو در اتوبان تهران - کرج
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: ساعت ۱ و ۳۶ دقیقه بامداد چهارشنبه راننده های خودروهای عبوری در تماس مکرر با سازمات آتش نشانی خبر از آتش سوزی خودروی سواری و محبوس شدن راننده در آن دادند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴۴ و نجات سه خود را به محل حادثه در شرق به غرب اتوبان تهران کرج، بعد از پمپ بنزین ورد آورد رساندند.

وی افزود: برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری باعث آتش گرفتن یکی از خودروها و گرفتار شدن راننده آن شده بود که آتش نشانان سریع با ایمن سازی محل، شعله های آتش را قبل از سرایت به دیگر خودروها مهار و خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: امدادگران پس از خاموش کردن شعله های آتش با استفاده از تجهیزات نجات و برش قسمتهای مختلف خودرو، راننده ۴۵ ساله را از داخل خودرو بیرون کشیدند که پس از معاینه اولیه از سوی امدادگران اورژانس مرگ وی تأیید شد.

ملکی افزود: گروه دیگر از نجاتگران در عملیاتی همزمان یک زن ۴۰ ساله و مرد ۴۵ ساله که در خودروهای دیگر گرفتار و مصدوم شده بودند را با استفاده از تجهیزات نجات از داخل خودرو خارج کردند.

کاهش ۳۱ درصدی تلفات حوادث رانندگی در جاده های استان البرز
محمد جواد عطرچیان از کاهش ۳۱ درصدی تلفات جاده ای در البرز خبر داد و افزود: با توجه به کاهش آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی، استان البرز رتبه دوم کاهش تصادفات برون شهری را در کشور کسب کرد.

وی گفت: طی این مدت استان البرز در مجموع تلفات حوادث رانندگی در جاده های برون شهری و روستایی از کاهش ۲۷ درصدی برخوردار بوده است.

دستگیری باند چهار نفره سارقان حرفه ای با کشف ۱۳۶ فقره اموال سرقتی در کرج
سرهنگ خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: با هوشیاری ماموران انتظامی کرج چهار نفر از سارقان حرفه ای که با تشکیل باندی به سرقت تجهیزات داخل خودرو در سطح کرج اقدام می کردند دستگیر و از آنها پنج دستگاه خودرو و ۱۳۶ فقره اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای مکشوفه مقادیر قابل توجهی باند و پخش خودرو، دو عدد لاستیک، سه عدد جک، تعدادی کارت شناسایی کشف شد.
 
کد مطلب: 5978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *