۰
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۷

سرقت کابل های روشنی پنج تونل محور هراز


علی نوری پور اظهار داشت: سارقان در مجموع حدود پنج هزار و۵۰۰ متر از کابل های روشنایی پنج تونل جاده هراز را به ارزش یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال سرقت کردند. سرقت کابل های روشنایی درجاده هراز بیشتر در مواقعی که انسداد محور برای انجام کارهای عمرانی و تعمیرات بسته می شود، اتفاق می افتد.
مهر: رئیس اداره راه وشهرسازی لاریجان از به سرقت رفتن کابل های روشنایی پنج دهنه تونل درجاده هراز توسط برخی افراد ناشناس و سارق در یک ماه گذشته خبر داد.

علی نوری پور اظهار داشت: سارقان در مجموع حدود پنج هزار و۵۰۰ متر از کابل های روشنایی پنج تونل جاده هراز را به ارزش یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال سرقت کردند.

وی افزود: سرقت کابل های روشنایی درجاده هراز بیشتر در مواقعی که انسداد محور برای انجام کارهای عمرانی و تعمیرات بسته می شود، اتفاق می افتد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان اضافه کرد: با پیگیریهای صورت گرفته تعدادی از سارقان شناسایی و به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده های تنظیمی تحویل مراجع قضایی شدند.

نوری پور با اشاره به اینکه این اقدام ها خسارت به بیت المال است و خاموشی تونل ها سبب بروز حوادث ناگوار خودرویی می شود، ادامه داد: متاسفانه منابع مالی در این بخش برای جایگزینی وخرید تجهیزات سرقت شده کم بوده و تا جایگزین کردن آن طولانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیریهای انجام شده سیستم های جدید روشنایی در سه تونل اکنون روشن و نصب شده است، اضافه کرد: تلاش برای جذب منابع اعتباری جدید برای خرید تجهیزات روشنایی دو تونل باقیمانده ادامه دارد.

رئیس اداره راه وشهرسازی لاریجان از افزایش تعداد گشت های شبانه راهداری به منظور حضور بیشتر در طول جاده هراز خبر داد و ابراز امیدواری کرد: بازدیدهای ماموران راهداری در جاده هراز در هر ساعت شبانه روز انجام شود.

۱۴ دهنه تونل در مسیر جاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران وجود دارد.
 
کد مطلب: 6013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *