۰
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲

توصیه ضرغامی به هموطنان خارج از کشور

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌های استکباری، به هموطنان خارج از کشور توصیه کرد که در عرصه دفاع از حقوق ملت همچنان فعال باشند.
 «عزت‌الله ضرغامی» رئیس سازمان صدا و سیما که به استانبول سفر کرده با جمعی از نخبگان ایرانی مقیم این شهر در محل سرکنسولگری کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمود حیدری سرکنسول کشورمان در ابتدای این جلسه، ایرانیان خارج از کشور را سرمایه‌های معنوی و مادی ملت ایران توصیف و بر رویکرد جمهوری اسلامی در اهتمام ویژه به این سرمایه‌های ملی تأکید کرد.

در این نشست جمعی از نخبگان حاضر پیشنهاداتی را در خصوص تولید ویژه برنامه‌های معرفی استعدادهای ایرانی در خارج از کشور و اطلاع رسانی بهینه را مطرح کردند.

ضرغامی نیز با استقبال از پیشنهادات و دیدگاه‌های مطروحه و با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سازمان صدا و سیما، متنوع سازی شبکه‌ها و ارتقای برنامه‌های تولیدی اظهار داشت: افزایش تولید ویژه برنامه‌ها برای هموطنان خارج از کشور و تقویت علقه‌های فرهنگی، همواره در دستور کار سازمان صدا و سیما قرار داشته است.

وی گفت که تقویت همکاری‌های رادیو و تلویزیونی با کشورهای همسایه نیز جزو اولویت‌های سازمان صدا و سیما است.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌های استکباری، ملت ایران را در حال مجاهدت دائم توصیف و به هموطنان خارج از کشور توصیه کرد که در عرصه دفاع از حقوق ملت ایران همچنان فعال باشند.

ضرغامی در رأس هیئتی و بنا به دعوت رسمی رئیس سازمان رادیو و تلویزیون ترکیه TRT به استانبول سفر کرده است.
کد مطلب: 6471
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *