۲
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹

اعلام بازنشستگی چوپان دروغگو

«چوپان دروغگو» شخصیت معروف کتاب‌های درسی قدیم طی نامه‌ای خطاب به مردم همیشه در صحنه ایران، اعلام بازنشستگی کرد .
اعلام بازنشستگی چوپان دروغگو
«چوپان دروغگو» شخصیت معروف کتاب‌های درسی قدیم طی نامه‌ای خطاب به مردم همیشه در صحنه ایران، اعلام بازنشستگی کرد . متن نامه مهم وی به شرح زیر است:
هم‌میهنان گرامی‌، ایرانیان عزیز
اینجانب «چوپان دروغگو» این افتخار را داشتم که حکایت دروغگویی‌هایم برای نسل‌های مختلف فرزندان کشورم گفته می‌شد و طی چند دهه به عنوان الگوی دروغگویی در بین شما عزیزان مطرح بودم و این موضوع باعث افتخار اینجانب بود‌ و حاضر نبودم این جایگاه رفیع را به کسی واگذار کنم . اما متاسفانه واقعیت گاهی اوقات خودش را به آدم تحمیل می‌کند و حتی اگر این آدم الگوی دروغگویی باشد، بازهم نمی‌تواند از واقعیت بگریزد . من به مرور متوجه شدم که جایگاهی که اشغال کرده‌ام واقعا حق من نیست و بزرگترین دروغم همین است که خودم را به عنوان الگوی دروغگویی جا زده‌ام‌. من در طی سالهایی که به مردم دروغ می‌گفتم هیچوقت نمی‌توانستم به چشم مردم زل بزنم و دروغ بگویم، هیچوقت نمی‌توانستم وقتی دروغ می‌گویم خودم را حق به جانب جلوه بدهم، هیچ وقت نمی‌توانستم درباره بدیهیات دروغ بگویم ... اما در مقابل همکاران داشته و دارم که به همه این هنرها آراسته هستند .
من اگر‌چه گاهی به آنها حسودیم می‌شود اما واقعا لذت می‌برم که کسی مثلا بتواند بگوید دلار زمان احمدی‌نژاد از 3100 تومان بالاتر نرفته است، کیف می‌کنم که می‌بینم یاشار سلطانی برای افشای ‌املاک نجومی‌« به زندان می‌افتد و بعد کس دیگری ادعا می‌کند اولین کسی که املاک نجومی‌را افشا کرد من بودم، نشئه می‌شوم وقتی می‌بینم کسی در حالی که دماغش را بالا می‌کشد تا حالتش طبیعی باشد به آدم حسابی‌ها دروغ می‌بندد، قند توی دلم آب می‌شود وقتی مشاهده می‌کنم قدرت یک نفر آنقدر زیاد است که می‌تواند در حالی که ادعا می‌کند همه حرفهایش مستند است حرفهایی می‌زند که بلافاصله تکذیب می‌شود ولی از رو نمی‌رود‌. لذا با عنایت به همه موارد فوق اعلام می‌دارم علی‌رغم پیشکسوت بودن، خود را شاگرد این عزیزان می‌دانم و از الگوی دروغگو بودن اعلام بازنشستگی می‌کنم و مطمئنم این عزیزان راه مرا با قدرتی بسیار بیشتر از خود من ادامه خواهند داد و در راه اعتلای فرهنگ دروغگویی قدمهای بسیار بزرگی برخواهند داشت .
با تشکر . چوپان دروغگو (الگوی سابق دروغگویی در ایران)

محمد حسین روانبخش/مردم سالاری
کد مطلب: 65153
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *