کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از خیال تا واقعیت!

محمدحسین روانبخش

18 دی 1395 ساعت 19:38

گاهی تخیل به قدری قوی می شود که می تواند واقعیت را تحت الشعاع قرار دهد ؛ احمدی نژاد آنقدر فکر کرد می تواند رئیس دولت شود که شد ؛ اما همیشه این طور نیست ، گاهی تخیل کمانه می کند و می خورد وسط پیشانی آدم ، مثلا احمدی نژاد خیال می کرد هاله نور دارد و به درد مدیریت جهانی می خورد اما این موضوعات فقط سوژه طنز شد !


گاهی تخیل به قدری قوی می شود که می تواند واقعیت را تحت الشعاع قرار دهد ؛ احمدی نژاد آنقدر فکر کرد می تواند رئیس دولت شود که شد ؛ اما همیشه این طور نیست ، گاهی تخیل کمانه می کند و می خورد وسط پیشانی آدم ، مثلا احمدی نژاد خیال می کرد هاله نور دارد و به درد مدیریت جهانی می خورد اما این موضوعات فقط سوژه طنز شد ! حالا با توجه به این تجربه متناقض ، ببینید در کشور ما تخیلات چه می گوید و واقعیت چیست و آینده چه می شود ؟
کریمی قدوسی : خودش تصور می کند خوب انشا می نویسد ولی واقعیت این است که باید برود کلاس آموزش املای فارسی . جدیدا «وقاحت » را نوشته «وقاهت»! آینده چه می شود ؟ اینده او ربطی به املا و انشا ندارد ، او برای کم کردن روی استکبار یکبار دیگر علیه M.P.T قیام خواهد کرد !
محمدباقر قالیباف : «ریاست جمهوری مال عموباقر بود ، تو چنگش بود » ؛ این را بیشتر از خودش دور و بری ها می گویند . واقعیت این است که دیگر حتی اصولگراها هم حاضر نیستند او کاندیدایشان باشد . آینده اش روشن است : اول می شود محسن رضایی دوم ، بعد می شود سعید جلیلی سوم! (محسن رضایی الان شده سعید جلیلی دوم)
صدا و سیما : خودش فکر می کند «رسانه ملی» است ولی این روزها تبدیل به «سازمان فروش قابلمه» شده است ! آینده ؟! خدا آخر و عاقبش را به خیر کند!
مصطفی میرسلیم : خودش خیال می کند محمدغرضی انتخابات سال آینده است ولی واقعیت این است که هیچکس محمدغرضی نمی شود . آینده : اینده اش روشن است چون شعله احتراق موتورهای درون سوز همواره روشن است!
فرهنگستان زبان و ادب فارسی : فی المجموع محسوساتش این است که لسان فارسی تحت الحمایه اش است . واقعیت هم همین است ! آینده اش تحت اشراف افضل العلما حضرت حداد عادل منور و متلالی می باشد!


کد مطلب: 65344

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/65344/خیال-واقعیت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir