۱
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۶

مردم از تخریب دولت آسیب می‌بینند

امیر صالحی دبیر حزب مردم‌سالاری و رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه با عرض تسلیت رحلت آیت‌الله ‌هاشمی‌(ره) گفت: هنوز دل ملت ایران از غم هجران آیت‌الله ‌هاشمی‌(ره) خون بود که حادثه دلخراش ریزش ساختمان پلاسکو غم مردم را دو چندان نمود.
مردم از تخریب دولت آسیب می‌بینند
امیر صالحی دبیر حزب مردم‌سالاری و رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه با عرض تسلیت رحلت آیت‌الله ‌هاشمی‌(ره) گفت: هنوز دل ملت ایران از غم هجران آیت‌الله ‌هاشمی‌(ره) خون بود که حادثه دلخراش ریزش ساختمان پلاسکو غم مردم را دو چندان نمود.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت نقش‌آفرینی حضرت آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی افزود: رحلت یار صادق امام (س) و مقام معظم رهبری ضایعه جبران‌ناپذیری برای انقلاب بود و ایران اسلامی ‌از شخصیت تاریخ ساز و وزنه تعادل بخش میان جریان‌های مختلف سیاسی، مردم و حاکمیت را از دست داد.
صالحی با اشاره به اهمیت حمایت از دولت تدبیروامید در شرایط کنونی خاطرنشان ساخت: آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی با پرورش انسان‌های بزرگ و تاثیرگذاری از جمله دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری در مکتب اعتدال و عقلانیت، نزدیکی نگاه ایشان به امام امت و جایگاه یادگار گرامی ‌امام علامه سید حسن خمینی، همسنگر و همراه قدیمی‌خویش آیت‌الله ناطق نوری و سید محمد خاتمی‌پس از فقدان راه خیرخواهی و نگاه مبتنی بر توسعه و مردم‌سالاری را ادامه داد.
دبیر حزب مردم‌سالاری کرمانشاه با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار ساختمان پلاسکو و لزوم بررسی جوانب این حادثه افزود: متاسفانه تا اتفاقاتی از این قبیل و از جنس دلخراش شهادت آتش‌نشانان ایثارگر و دریادل اتفاق نیفتد کسی به فکر تجهیز امکانات، پیشگیری از وقوع حادثه و ایمن‌سازی ساختمان‌ها نمی‌افتد.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت پیگیری ویژه مسئولین و شناسایی عوامل مقصر ادامه داد‌:
شهرداری تهران بعنوان اصلی ترین متولی امر و شورای شهر به عنوان ناظر بر چنین اموری باید در برابر افکار عمومی ‌پاسخگو باشند، البته حمایت فوری دولت علی‌الخصوص وزارت کار رفاه و تامین اجتماعی جهت پوشش کارگران این مجتمع و پرداخت بیمه بیکاری و حمایت بانک مرکزی در قالب پرداخت وام به تولیدکنندگان را قابل تقدیر دانسته و بر این مهم تاکید نمود.
صالحی با اشاره به فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات تخریب‌کنندگان دولت را از ادامه این عمل برحذر داشت و گفت: انقلاب، نظام جمهوری اسلامی‌و مردم از اولین گروه‌هایی هستند که از تخریب و تضعیف دولت آسیب خواهند دید.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که آقای روحانی با رای مردم سرکار آمد در هشت سال پیش از آن نیروهای طیف مقابل یعنی اصولگرایان سر کار بودند و از همان ابتدا رایزنی‌های فراوانی برای باقی ماندن نیروهای دولت قبل در این دولت انجام گرفت.
صالحی با غیرطبیعی دانستن هجمه علیه دولت، گفت: بدون شک یکی از دلایل اصلی این هجمه‌ها به خطر افتادن منافع برخی است که به دنبال آن شروع به تخریب و تضعیف دولت کرده‌اند.
دبیر حزب مردم‌سالاری استان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر انتقادهای تندی که مطرح می‌شود بدون راهکار و ارایه پیشنهاد برای بهبود شرایط است، گفت: این انتقادها بیشتر بوی تخریب می‌دهد.
صالحی گفت: البته برخی‌ها و به صورت ویژه رهبر معظم انقلاب نیز واقعا از سر دلسوزی و نگرانی برای کشور مطالبی راجع به برجام مطرح می‌کنند که باید این نگرانی و دغدغه خاطر را محترم شمرد اما تخریب‌های ناروایی که صورت می‌پذیرد به هیچ روی از سر دلسوزی نبوده و بوی عناد می‌دهد.
وی در پایان گفت: آقای روحانی در مدتی که زمام دولت را در دست داشته نشان داده که دغدغه‌اش حل مشکلات مردم بوده و در این راستا از مدیران توانمند هر دو گروه اطلاح‌طلب و اصولگرا برای نتیجه‌گیری بهتر استفاده کرده است و دولت ایشان را می‌توان دولت ائتلافی از طیف‌های مختلف سیاسی برشمرد.
کد مطلب: 65984
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *