۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۲

جایزه جهانی «ارابه طلایی» به اتوبوسرانی تهران اعطا شد

انجمن بین المللی حمل و نقل عمومی UITP ، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را به عنوان سازمان پیشرو در بخش حمل و نقل مسافر عمومی برگزید و جایزه «ارابه طلایی» خود را به این مجموعه اعطا کرد.
پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه بابیان این که انجمن بین المللی حمل و نقل عمومی UITP ، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را به عنوان سازمان پیشرو در بخش حمل و نقل عمومی برگزیده است گفت: از ما دعوت کرده که در روز ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور ماه) در حاشیه بزرگترین نمایشگاه حمل و نقل جهانی که در برلین برگزار می شود ، برای دریافت جایزه "ارابه طلایی" حضور یابیم .

وی تصریح کرد: این موفقیت جهانی میسر نمی شد مگر با تدابیر و اقدامات گسترده ای که مدیریت شهری و شهردار تهران طی سال های اخیر برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت اجرایی کرده اند و موفقیت در این عرصه به گونه ای بوده که خوشبختانه هر سال حمل و نقل عمومی شهر تهران موفق به اخذ یک جایزه بین المللی شده است .

سنندجی خاطر نشان کرد : در انتخاب شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان یک سازمان پیشرو در بخش حمل و نقل عمومی توسط UITP شاخص هایی مانند توسعه حمل و نقل و افزیش میزان جابه جایی ها ، توسعه ناوگان ، زمان بندی حرکت ها ، ساماندهی خطوط ، استفاده از فناوری های نوین و هوشمند سازی مانند به کارگیری کارت بلیت های الکترونیک و ... مطرح بوده است که خوشبختانه با همکاری خوب شرکت های خصوصی و همکارانمان در شرکت واحد اتوبوسرانی توانسته ایم در این شاخص ها پیشرفت های خوبی داشته باشیم .
کد مطلب: 6728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *