۰
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶

مولوی، حداد عادل و لیست شورای شهر اصولگرایان!

محمدحسین روانبخش
مولوی، حداد عادل و لیست شورای شهر اصولگرایان!
بعضی ها آنقدر از خود گذشته اند که حاضرند بار چندین و چند مسئولیت را بر دوش بگیرند ، خدا خیرشان بدهد ، مولوی می فرماید : «یک دست جام باده و یک دست زلف یار » ؛ اما این عزیزان روی مولوی را کم کرده اند . مثلا همین برادر غلامعلی حداد عادل ؛ یک دست «ریاست فرهنگستان زبان و ادب فارسی » و یک دست «ریاست بنیاد سعدی » و یک دست دیگر «عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام » و اون یکی دست «عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی » و اون دست قشنگه «عضو هیات علمی دانشکاه تهران» و ... . یک دستش هم در «مجلس شورای اسلامی » بود که الان یک سال است که مردم ، آن دست را از کار انداخته اند ! اما امیدوارم خدای ناکرده فکر نکنید که ایشان به همین ها بسنده می کنند ؛ نخیر ! مولوی در ادامه شعر می فرماید : «رقصی چنین میانه میدانم آرزوست » ! دقیقا برادر حداد عادل هم می خواهد با این همه شغل ، دستی هم در میانه میدان انتخابات داشته باشند و حرکاتی هم آن وسط بزنند ؛ چهار سال پیش این حرکات موزون به شکل کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری بود ، دو سال پیش به شکل کاندیداتوری در انتخابات مجلس و سر لیستی تهران ؛ ولی حرکات اصلی را گذاشته بودند برای امسال ...
ایشان نشسته جلوی یک کتابخانه ، یک دوربین گذاشته جلویش و از طرفدارانش خواسته که به همه 21 نفر لیست اصولگرایان برای شورای شهر تهران رای بدهند ... خوب مگه چیه ؟ مگه حداد چی اش از قالیباف کمتره که نتواند «کپی» کند ؟ البته که خودش هم می دانسته که اگر قرار بود مردم به حرف او بروند در انتخابات مجلس به خود او رای می دادند ولی خوب ، در آن انتخابات با یک فاصله جزیی انتخابات را باختند ؛ فاصله جزیی 700 هزار رای که چیزی نیست ! این پیام می تواند حکم «آهنگ نجات » را داشته باشد ! باز هم چیه ؟! چرا شما فکر می کنید باید خودتان فقط ماهواره تماشا کنید؟! حداد عادل این طور با دستهای پر ، وارد میدان شده و دارد نقش آفرینی می کند ، آنوقت شما ایرادهای الکی می گیرید ؟! اگر راست می گویید اسم کسی را که حداد عادل از کار او کپی برداری کرده ببرید !
اصولا خوب نیست که آدم این جور بهانه گیری کند ؛ بگذاریم حداد عادل این مسئولیت را هم به دوش بگیرد و به تنهایی لیست شورای شهر اصولگرایان را هم بسوزاند . خدا خیرش دهد ؛ واقعا چقدر این حداد عادل از خود گذشته و جان بر کف است !
کد مطلب: 69957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *