۰
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶
کواکبیان در جمع نمازگزاران نماز جمعه خاورشهر تهران :

اظهارات جنون آمیز ترامپ مردم عاشورایی ما را متحدتر می سازد

دکتر مصطفی کواکبیان در جمع نمازگزاران نماز جمعه خاورشهر تهران گفت: اقدامات و اظهارات جنون آمیز ترامپ بر ضد ایران مردم عاشورایی ما را مقاوم تر و متحدتر می سازد.
اظهارات جنون آمیز ترامپ مردم عاشورایی ما را متحدتر  می سازد
دکتر مصطفی کواکبیان در جمع نمازگزاران نماز جمعه خاورشهر تهران گفت: اقدامات و اظهارات جنون آمیز ترامپ بر ضد ایران مردم عاشورایی ما را مقاوم تر و متحدتر می سازد.
 به گزارش مردم سالاری آنلاین، دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس که در جمع نمازگزاران نماز جمعه خاورشهر تهران سخن می گفت با اشاره به سخنان حضرت سیدالشهدا(ع) ابعاد مختلف، ویژگی ها و اهداف انسانی و والای نهضت ظلم ستیز آقا اباعبدالله الحسین (ع) را تبیین کرد و اظهار داشت: افزایش توطئه های مستکبران جهانی و اظهارات و اقدامات جنون آمیز ترامپ ضد ایران و برجام ممکن است موانعی در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران قرار دهد؛ اما قطعا ملت عاشورایی ایران را مقاوم تر و متحدتر می‌سازد.
 رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی منطق جاهلانه داعشی‌ها را همان منطق قاتلان امام حسین (ع) دانست و گفت: مردم سرافراز ایران با آگاهی و بیداری و اتحاد و فرهنگ عاشورایی خویش و خون امثال شهید محسن حججی ها می تواند زمینه ساز نابودی کامل فرهنگ یزیدیان و عزت و عظمت ایران اسلامی باشد.
 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با رد اقدام مسعود بارزانی، حفظ تمامیت ارضی عراق و گفتگو با دولت مرکزی این کشور را به نفع مردم اقلیم کردستان عراق دانست.
 کواکبیان با اشاره به برخی بدعت ها و خرافه هایی که در شیوه ی‌ عزاداری های ایام محرم در گوشه و کنار کشور از سوی عده ای نادان و مداحان بی سواد ترویج می شود خواستار روشنگری روحانیون و صداوسیما در این زمینه شد.
 وی در پایان به مشکل ثبت اسناد و املاک مردم خاورشهر تهران اشاره کرد و برای پیگیری آن قول داد.
 
کد مطلب: 74567
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *