۰
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸

کلنگ‌زنی درمانگاه خیریه رودبارقصران+عکس

مراسم کلنگ‌زنی درمانگاه خیریه رودبارقصران به همت دکتر مصطفی کواکبیان باحضور دکتر کولی‌وند رئیس سازمان اورژانس کشور، دکترنوبخت رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، دکتر سروش نماینده مجلس، اعضای شورای اسلامی شهرهای اوشان، فشم و میگون و مجید صبائی بخشدار رودبار قصران ظهرروز جمعه ۷ مهر برگزار شد.
کلنگ‌زنی درمانگاه خیریه رودبارقصران+عکس
مراسم کلنگ‌زنی درمانگاه خیریه رودبارقصران به همت دکتر مصطفی کواکبیان باحضور دکتر کولی‌وند رئیس سازمان اورژانس کشور، دکترنوبخت رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، دکتر سروش نماینده مجلس، اعضای شورای اسلامی شهرهای اوشان، فشم و میگون و مجید صبائی بخشدار رودبار قصران  ظهرروز جمعه ۷ مهر برگزار شد.
 
به گزارش مردم سالاری انلاین، صبائی بخشدار رودبار قصران در این مراسم با بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس گفت:‌ از شورای شهر محترم اسلامی شهر اوشان و فشم و میگون خالصانه قدردانی میکنم که اولین اقدامشان در راستای یک مطالبه اساسی و ضروری در بخش سلامت در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.
 
در ادامه مراسم دکتر مزینانی دبیر شاخه پزشکان حزب مردم سالاری ضمن تشکر از خیرین و بانیان این بیمارستان گفت:‌ همواره نگران انتقال بیماران از این منطقه بودیم چرا که امکانات درمانی منطقه کافی نیست و به علت وجود ترافیک بسیار سنگین انتقال بیماران به مرکز درمانی بسیار دشوار است.با  پیگیری های دکتر کواکبیان و دکتر نوبخت احداث این بیمارستان به جریان افتاد که صمیمانه از این عزیزان تشکر میکنیم.
 
 
سخنران بعدی مراسم، دکتر نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت:‌ از دکتر کواکبیان و دکتر مزینانی تشکر می کنم که بنده را وارد این کار خیر کردند تا بتوانیم در تامین سلامت جامعه که برای انجام آن سوگند یاد کرده ایم قدمی برداریم. ویژگی خاص این منطقه ورود هزاران نفر خارج از آمارهای رسمی و تشکیلاتی به منطقه است که به دلیل رفت و آمد و حضور این تعداد افراد باید برای سلامت آن ها فکری کنیم.
 
نوبخت در ادامه با اشاره به کلام خداوند در قرآن کریم ادامه داد:‌ اگر کسی مال و جانش را در راه خدا بدهد حکم جهاد در راه خداوند متعال را دارد و نمونه جان دادن در راه خدا شهدای دفاع مقدس و امثال شهید حججی هستند. فرهنگ ما فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در این راه گام برداریم. امام حسین (ع) با نیمه کاره گذاشتن حج نشان داد اگر چه حج امر واحبی است اما ممکن است جریاناتی پیش بیاید که بر چنین امر واجبی اولویت یابد.
 
در پایان دکتر مصطفی کواکبیان با بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم با اشاره به روایتی از امام حسین (ع)‌ گفت:‌ اینکه مردم به شما مراجعه می کنند لطف الهی نسبت به شماست و هرگز از مراجعه مردم آزرده خاطر نشوید. به عنوان نماینده مردم پیگیری هایی در زمینه احداث این مرکز درمانی انجام دادم و اصل کار برای مردم منطقه و مرحوم کیافر بود.
 
کواکبیان در ادامه با ذکر خاطره ای از بازدید کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی گفت:‌ هنگامی که در دوره مجلس هشتم برای بازدید از این کتابخانه رفیتم آقازاده ایشان گزارش دادند که مرحوم آیت الله مرعشی نجفی ۱۹هزار نسخه خطی را با نماز و روزه استیجاری تهیه کرده اند در حالی از نظر معیشتی همواره در تنگنا بودند، به طوری که ایشان تنها مرجع تقلیدی هستند که به حج نرفته اند و وقتی دلیلش را از می پرسیدند ایشان میگفتند از استطاعت کافی برخوردار نیستند
 
دکتر کواکبیان در پایان تاکید کرد:  باید در جهت رضایت مردم گام برداریم و با خدمت به مردم خاطرشان را شاد نماییم. بسیار خرسندیم که عزیزان تشریف آوردند و از مسئولین محترم که در راستای آغاز این پروژه همکاری نمودند صمیمانه تشکر میکنیم.
 
 
کد مطلب: 74568
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *