۰
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۸

قیمت شیرخام نهایی شد

براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار قیمت شیرخام با بار میکروبی یک میلیون در کارخانه هر کیلوگرم ۷۷۰ تومان و نیز با بار میکروبی کمتر از ۱۰۰ هزار به ازای هر کیلوگرم ۹۳۰ تومان تعیین شد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولیدکننده فراورده لبنی گفت: قیمت شیرخام در جلسه امروز کارگروه تنظیم بازار نهایی شد.

به گزارش فارس، محمدرضا اسماعیلی با اشاره به برگزاری جلسه عصر امروز کارگروه تنظیم بازار اظهارداشت: در این جلسه قیمت شیر خام با حضور نمایندگان بخش خصوصی تعاونی‌ها و نماینده دولت نهایی شد.

وی افزود: براساس مصوبه این کارگروه قیمت شیرخام با بار میکروبی یک میلیون در کارخانه هر کیلوگرم ۷۷۰ تومان و نیز با بار میکروبی کمتر از ۱۰۰ هزار به ازای هر کیلوگرم ۹۳۰ تومان تعیین شد.

مدیرعامل اتحدیه تعاونی‌های تولیدکننده فراورده لبنی با بیان اینکه براساس این مصوبه دامدار و کارخانه‌دار حق گران خریدن و فروختن شیر خام را ندارند، تصریح کرد: اتحادیه اعلام می‌کند، هیچ کارخانه‌ای حق ندارد، غیر از این مصوبه عمل کند و در صورت مشاهده با آنها برخورد شده و به سازمان تعزیرات معرفی خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی کارخانجات مدعی خریدن شیر گرانتر از قیمت مصوب هستند، بیان داشت: اگر شرایط و تفاهمات انجام‌شده محقق شود، قیمت فراورده‌های لبنی کاهش خواهد یافت.

به گفته اسماعیلی در کارگروه ستاد تنظیم بازار به منظور تعیین قیمت‌های نهایی فراورده‌های لبنی با توجه به تصویب شدن نرخ شیر خام در آینده‌ای نزدیک با حضور مسئولان سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی می‌شود.

وی تأکید کرد: در اوایل مهرماه شاهد کاهش قیمت فراورده‌های لبنی با توجه به مصوبه امروز خواهیم بود.
کد مطلب: 7465
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *