۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۴
کواکبیان در صحن علنی مجلس:

سران قوا اتحاد خود را همانند سپاه و دستگاه دیپلماسی نشان دهند

چرا بی‌جهت صداوسیما به جمعی از فعالان اصلاح‌طلب اتهام جاسوسی می‌زند؟
مصطفی کواکبیان گفت:در شرایطی که با لفاظی‌های ترامپ در مقابل ایران مواجهیم و قرار است پنجشنبه علیه منافع ملی ایران سخنرانی کند، انتظار می‌رود سران قوا اتحاد خود را همانند سپاه و دستگاه دیپلماسی نشان دهند.
سران قوا اتحاد خود را همانند سپاه و دستگاه دیپلماسی نشان دهند
مصطفی کواکبیان  گفت:در شرایطی که با لفاظی‌های ترامپ در مقابل ایران مواجهیم و قرار است پنجشنبه علیه منافع ملی ایران سخنرانی کند، انتظار می‌رود سران قوا اتحاد خود را همانند سپاه و دستگاه دیپلماسی نشان دهند.
به گزارش مردم سالاری انلاین، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، در جلسه علنی دیروز  مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهارکرد:من از سران قوا می خواهم با وحدت خودشان نشان دهند در مقابل دشمن متحد هستند.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس  ادامه داد : بر اساس  اصل 176 قانون اساسی همه باید در چارچوب منویات نظام حرکت کنند.
وی افزود‌: ‌قطعا در کشور در تمامی عرصه‌های اقتصادی،‌ سیاسی و حتی فضای مجازی آمادگی لازم وجود دارد، اما مسئولان اقتصادی به این موضوع توجه کنند که برخی التهابات نباید بر وضعیت اقتصادی مردم فشار وارد کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : مردم کشورمان ، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا ، در مقابل دشمن یک صف واحد هستند و انسجام ملی و داخلی را حفظ می کنند.
کواکبیان در ادامه با اشاره به اصول قانون اساسی به نحوه انعکاس اخبار صدا و سیما در مورد احکام برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب انتقاد کرد و گفت: مرجع تشخیص و رسیدگی به  جاسوسی در کشور،  وزارت اطلاعات است و همانطور که وزیر اطلاعات درباره فرزند یکی از روسای قوا نظر خوبی را مطرح کرد ، درباره بقیه هم صحبت می‌کند و صدا وسیما باید تابع باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با بیان این که قوه قضائیه اخیرا برخوردهایی با برخی فعالان اصلاح طلب داشته است، ادامه داد: این که صدا و سیما یک مرتبه حکم یک سال حبس تعزیری برای عده‌ای که قبلا نیز نماینده مجلس بوده‌اند را با عنوان جاسوسی مطرح کند، درست نیست و نباید آنها را بی جهت جاسوس خطاب کنیم.
وی افزود: انسجام داخلی در سطح حکومت و فعالان سیاسی وجود دارد و ترامپ بداند با اقدامات جنون آمیز،  هیچ خللی در سد محکم انسجام ملت ایجاد نخواهد کرد.
 
کد مطلب: 75025
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *