کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جذب بیت‌سعید را برای نیم‌فصل

26 مهر 1396 ساعت 19:04

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: بیت‌سعید بازیکن خوب خوزستان است و اول فصل او را می‌خواستیم. انتخاب استقلال بد نبود اما نتوانست در آنجا جا بیفتد.


مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: بیت‌سعید بازیکن خوب خوزستان است و اول فصل او را می‌خواستیم. انتخاب استقلال بد نبود اما نتوانست در آنجا جا بیفتد.
به گزارش فارس، سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا، گفت: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که انگیزه زیادی دارد. در راس این تیم علی دایی است که تیمش را در این سال‌ها به بهترین شکل هدایت کرده است. بازی فردا ما یک فینال است. طوری تمرین کردیم که برای کسب 3 امتیاز به میدان برویم. کسب یک امتیاز در روحیه تیم در بازی با استقلال اثر مثبت داشت. تیم با نشاط و روحیه تمرین کرده است. برای کسب 3 امتیاز بازی می‌کنیم تا در جدول بالاتر برویم و مقتدرانه‌تر کار کنیم.
وی افزود: رحیم زهیوی مصدوم است و عبدالله کرمی محروم است. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. آرزو می‌کنیم فردا بهترین باشیم تا حقانیت فوتبالمان را به اثبات برسانیم.
مربی فولاد در ادامه در مورد مطرح شدن بحث جذب حسن بیت‌سعید، یادآور شد: بیت‌سعید بازیکن خوب خوزستان است. اول فصل او را می‌خواستیم. انتخاب استقلال بد نبود اما نتوانست در آنجا جا بیفتد. صبحت‌هایی شده و شاید بتوانیم او را در نیم فصل جذب کنیم. به چنین بازیکنانی نیاز داریم. بیت سعید سرعت خارق‌العاده‌ای دارد و اگر بتوانیم او را جذب کنیم بسیار خوب است.
وی در ادامه تأکید کرد:‌ ترابی 3 اخطاره است و بازیکن شماره 10 آنها رباط پاره کرده است. نمی‌گویم خدا را شکر اما این بازیکنان یک قدرت برای سایپا محسوب می‌شدند. فردا این بازیکنان خوشبختانه در اختیار سایپا نیستند. به بهترین شکل تمرین کردیم و حریف را به خوبی آنالیز کردیم. برنامه ما این است که در تمام باز‌ی‌های خانگی برنده شویم. در دو بازی به تساوی رسیدیم و در دو بازی بیرون از خانه برنده شدیم که این مسئله جایگزین شد. تمام هم و غم ما این است که از امتیاز خانگی استفاده کنیم. روی فوتبال نمی‌توان حساب کرد اما امیدوارم تیم ما فردا بهترین عملکرد را داشته باشد و برنده شویم.
 


کد مطلب: 75429

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/75429/جذب-بیت-سعید-نیم-فصل

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir